Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بعد از موفقیت های اخیر دانشگاه ارومیه در کسب جوایز ملی از جمله جایزه ثریا و سرو،‌ اینبار نیز بنا بر ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته تلفیق و دبیرخانه شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کل کشور، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه رتبه اول کشوری در فرآیند برنامه ریزی راهبردی سال 1401-1402 را کسب نمود.
حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه ضمن اعلام این خبر گفت: همه ساله فرم های وضعیت سنجی جهت ارزیابی مسائل فرهنگی اجتماعی دانشگاه ها در بین اساتید،‌ کارمندان و دانشجویان توزیع می شود. بعد از جمع آوری این فرم ها و استخراج نتایج آنها، عوامل خارجی و داخلی تاثیرگزار در مسائل فرهنگی دانشگاه مشخص می شود.

حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی ادامه داد: عوامل داخلی را به نقاط ضعف و قدرت و عوامل خارجی را به فرصت ها و تهدیدها تقسیم می کنیم و بر اساس جدول SWOT اقداماتی را هم راستا با راهبردها جهت رفع نقاط ضعف، تقویت نقاط قوت، استفاده از فرصت ها و مقابله با تهدید ها تعریف می کنیم.
وی افزود: در دانشگاه ارومیه به صورت کاملا علمی و دقیق و در طی هفته ها کار کارشناسی و جلسات بحث و بررسی ، 33 اقدام عملیاتی را تعریف کردیم و بعد از بررسی های نهایی و تطبیق آن با راهبردهای مصوب نهاد مرکز، 11 برنامه جهت اجرا در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه مصوب شد که این برنامه در قالب برنامه راهبردی نهاد دانشگاه در دانشگاه ارومیه طی سالهای 1401 و 1402 اجرا شد و در ارزیابی های صورت گرفته هم به لحاظ رعایت اصول علمی در برنامه ریزی و هم به لحاظ دقت در تطبیق برنامه های اجرایی با وضعیت سنجی اولیه رتبه اول را در بین دانشگاههای کشور؛ در فرآیند برنامه ریزی راهبردی کسب نمود.
حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی بیان نمود: لازم است از حمایت های ریاست محترم دانشگاه، هیات رئیسه محترم،‌ اساتید،‌ کارمندان و دانشجویان دانشگاه ارومیه که همواره حامی و یاری رسان نهاد بودند تقدیر و تشکر می کنم. همچنین از حمایت های نهاد مرکز نیز تشکر می کنم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه در پایان گفت: تلاش برای تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری در بین دانشگاهیان، ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی، ارتقا نقش و جایگاه اساتید در تبیین مسائل اعتقادی در بین دانشگاهیان، تلاش برای تبیین توسعه و ترویج بعد اجتماعی دین با استفاده از ظرفیت مدیریت دانشگاه و تشکلهای اسلامی، ترویج و توسعه فرهنگ نماز و عفاف و حجاب، برنامه ریزی در راستای ترویج و استفاده از محتواهای آموزشی رسانه ای با محوریت کتب اعتقادی و علمی، برنامه ریزی برای استفاده از محتواهای رسانه ای برای معرفی الگوهای برتر به ویژه امام و رهبری به عنوان الگوی های برتر و تقویت فعالیت های رسانه ای در راستای تبیین بعد اجتماعی دین از جمله برنامه های راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ارومیه جهت اجرا است.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir