Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوبت دوم آزمون سراسری تیرماه 1402 در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های 14 و 15 تیرماه 1402، در حوزه اصلی مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب و حوزه های فرعی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور برگزار شد.

 4437 نفر داوطلب در پنج گروه آزمایشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبانهای خارجی که از این تعداد 1930 نفر داوطلب مرد و 2507 نفر داوطلب زن بودند که از شهرستان میاندوآب و چهار برج و باروق در این آزمونها شرکت نمودند.

دکتر مهدوی کیا رییس این مرکز و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در جنوب استان، از زحمات شورای تامین شهرستان، بخصوص فرماندار شهرستان میاندوآب از بابت تشکیل جلسه هماهنگی با ادارت مربوطه شهرستان، همچنین فرماندهی انتظامی، اداره بهداشت و درمان، شهرداری، اداره اتوبوس رانی، اداره آتش نشانی، اداره راه- مسکن و شهرسازی، اداره توزیع نیروی برق، هلال احمر و همچنین همکاری های صمیمانه دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش و همه کسانی که به هر نحو ممکن در برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم ملی مسئولین برگزاری را یاری نمودند، صمیمانه قدردانی کردند.

در حاشیه برگزاری آزمون سراسری و به مناسبت عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت، از داوطلبان و خانواده های محترم آنها پذیرایی بعمل آمد.

در این حرکت معنوی، اعضای محترم هیات انصار ولایت موسسه مهد قرآن کریم میاندوآب همکاری داشتند که ضمن تشکر از زحمات این عزیزان برای ایشان و مجموعه این نهاد فرهنگی ارزشمند، از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون در سایه عنایات امیرالمومنین علی علیه السلام را مسئلت داریم.

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir