Public Relations News Website

امروز

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین نشست تخصصی برنامه‌ریزی راهبردی در هدایت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و با حضور اساتید مشاور انجمن‌های علمی دانشجویی و مشاورین فرهنگی دانشکده‌ها با سخنرانی دکتر زهتاب ور، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دبیر علمی جشنواره حرکت در دوره‌های چهاردهم و پانزدهم برگزار شد.

دکتر جوادی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ارومیه در این نشست انجمن‌های علمی را تدبیری ارزشمند برای ایجاد شور و نشاط علمی  دانسته و گفت: تقویت کار گروهی و مشارکت جمعی در عرصه مأموریت‌های دانشگاه و ایجاد ارتباط موثر با جامعه و صنعت و کسب مهارت‌های کاربردی، داده‌های نظری و تئوریک و تبدیل ایده‌های خلاقانه به‌عمل از جمله کاربردها و فواید انجمن های علمی دانشجویی است.

دکتر جوادی حضور اساتید مشاور در انجمن‌های علمی را بسیار ضروری و موثر دانسته و گروه‌های آموزشی را دعوت به تشکیل و حمایت از انجمن های علمی دانشجویی نمود.

 دکتر زهتاب‌ور نیز در این نشست با اشاره به نقش کلیدی اساتید مشاور در برنامه‌ریزی و هدایت انجمن‌های علمی دانشجویی، محورها و نحوه داوری در دوره شانزدهم و همچنین عمده‌ترین نکات و روش‌های امتیازآوری در حوزه‌های مختلف را ارائه نمود.

در پایان این نشست که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، اساتید دانشگاه در خصوص نحوه برگزاری و شرکت در جشنواره حرکت انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

• دکتر زهتاب ور نیز بیان نمود که این پیشنهادات در معاونت فرهنگی وزارت علوم مطرح می‌شود تا در دوره‌های آتی نسبت به رفع برخی از کم و کاستی‌ها اقدامات لازم انجام شود.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir