Public Relations News Website

امروز

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان گفت: همدلی با اشتراکات بین فرهنگ ملل مختلف از اهداف اساسی جشنواره‌های بین‌المللی است.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه ارومیه، دکتر جعفر رازقی در آئین افتتاحیه اولین جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان بین‌المللی در ایران که در دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهارداشت: این جشنواره در یک فضای پرشور و نشاط با حضور چشمگیر دانشجویان بین‌المللی برگزار می‌شود.
وی، افزود: بازی‌های بومی محلی بخشی از فرهنگ در تک تک کشورهای همسایه است، در ایران عزیزمان نیز این فرهنگ و بازی‌های بومی تجلی میراث ارزشمند ماست که در زندگی امروزی به فراموشی سپرده شده است.
دکتر رازقی اذعان کرد: همدلی با اشتراکات بین فرهنگ ملل مختلف از اهداف اساسی جشنواره‌های بین‌المللی است و حقیقت برنامه‌های این چنین برای همدلی با اشتراکات بین فرهنگ‌های مختلف است تا به تمدن نوین اسلامی هدایت شود.
وی تاکید کرد: وزارت علوم تمام تلاش خود را برای ایجاد یک فضای علمی و با نشاط برای یک میزبانی خوب برای دانشجویان بین‌الملل انجام داده است.
مدیرکل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان کشور با بیان اینکه برنامه های این چنین در راستای هدفی است تا دوستی‌ها و روابط صمیمانه را عمق ببخشیم، گفت: آبان ماه سال جاری نمایشگاه جاذبه‌های تحصیل در ایران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که بخشی از آن مختص نمایش فرهنگ کشورهای مختلف است که از دانشجویان برای دیدن آن فرهنگ‌ها دعوت می‌کنم.
دکتر رازقی در پایان سخنان خود با ابراز تشکر و قدردانی از مسئولین دانشگاه ارومیه، خاطرنشان کرد: بابت برگزاری مطلوب این جشنواره و نیز تلاش‌های مسئولین استانی بابت همکاری با وزارت علوم کمال تشکر را دارم.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir