Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسمه تعالی
مقام معطم رهبری :
"دوران دفاع مقدس برای ملت ما ظرفیت و موقعیتی بود که این ملت بتواند اعماق جوهره‌ی خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد، و نشان داد. ۱۳۸۴/۰۶/۳۱"
آغاز هفته دفاع مقدس را خدمت همه همکاران گرامی تبریک عرض می کنم.
هشت سال دفاع مقدس در ادامه و امتحانی از درس کربلا از ملت انقلابی ایران بود که سربلند از این امتحان بیرون آمد. با وجود خسارت های مالی و جانی ( دنیوی) بهره مندی های فراوانی برای امت اسلامی بوجود آورد. دفاع مقدس نتایج درخشانی زیادی دارد. یکی از نتایج ظاهری آن اینکه دشمنان و بدخواهان این نظام و این ملت حمله نظامی را حتی در حد جزء و در حد بزن و دررو از ذهن خود خارج کرده اند.
تبیین آثار و برکات جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می تواند در خنثی کردن همه تلاش های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را خنثی کند. برای حفظ و پیشرفت این انقلاب داشتن روحیه ایثار، اخلاص ، انقلابی و گوش به فرمان ولی فقیه همچون رزمندگان دوره دفاع مقدس لازم هست.
رزمندگان و شهدای دفاع مقدس بیان شهید بهشتی را خوب تفسیر کردند که:
" بهشت را به بها می دهند به بهانه نمی دهند."
امروز هفتۀ دفاع مقدس فرصت مغتنمی است برای بازشناسی خلق حماسۀ عظیمی که با ایثار و فداکاری و رشادت فرزندان غیور و برومند این مرز و بوم، افسانۀ شکست ناپذیری قدرت‌های طاغوتی و سلطه‌گر را باطل و برتری ایمان و اراده را به‌عنوان یکی از راهبردهای اصلی جنگ و عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر برای تمام جهانیان اثبات کرد.
بی تردید هفته بزرگداشت "دفاع مقدس" که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند و ملت هوشمند و غیور ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس فتنه های در مسیر انقلاب همچون گذشته خنثی خواهند کرد. بسیح اساتید، ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل «ره» و شهدای عزیز همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید باکری ها ؛ سالروز دفاع مقدس را که باعث مجد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی گردید؛ به همه خالقان و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس و جامعه دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض نموده و همه بزرگواران را به درس‌آموزی، از عزت‌آفرینی و افتخارات و دست آوردهای این حماسه عظیم و تبیین این دست آورد ها در جامعه فرا می‌خواند.


کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir