Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه بسیج اساتید استان آذربایجان غربی در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُون (الشعراء: ۲۲۷)

و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت‌های پنهان و آشکار استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی این بار در حال رقم زدن جنایت تاریخی و بی‌سابقه‌ی دیگری علیه مردم مظلوم فلسطین است. رژیم تروریستی اسرائیل که پس از عملیات طوفان الأقصی توسط مجاهدان حماس و جهاد اسلامی در هفتم اکتبر با شکست هیمنه‌ی پوشالی خود رو به رو شده بود، همچون دست و پا زدن یک موجود در حال احتضار بر مثال الغریق یتشبث بکل حشیش، با حمایت مدعیان حقوق بشر و با توصیف مردم فلسطین و غزه به عنوان «حیوان‌های انسان‌نما»، شروع به قتل عام و نسل‌کشی هزاران غیر نظامی نمود و در تاریخ سه‌شنبه ۲۶ مهرماه با حمله به بیمارستان المعمدانی غزه با به شهادت رساندن بیش از پانصد زن و کودک و زخمی یک‌جا جنایت و سبوعیت را به اوج رساند؛ جنایتی دیگر در ردیف جنایت‌های دیگر این رژیم همچون روز نکبة و کشتار قانا.
دولت‌ امریکا و دولت‌های اروپایی در طول تهاجم اخیر از هیچ کمکی اعم از نظامی، سیاسی و رسانه‌ای به غاصبان صهیونیست فروگذار نکردند که رأی منفی به قطعنامه آتش‌بس و تهدید جبهه مقاومت به عدم مداخل در جنگ در حمایت از فلسطین از آن جمله است. این حقیقت، بیش از پیش بی‌اعتباری نهادهای بین‌المللی و پوچی ادعاهای حقوق بشری غرب را آشکار می‌سازد؛ دولت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال فوت یک فرد در سال گذشته آن موج رسانه‌ای و فشار سیاسی و بین المللی علیه کشورمان را ایجاد کردند.
ما دانشگاهیان ، ضمن محکومیت کشتار مردم و غیرنظامیان توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی، و اعلام حمایت صریح از حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین‌های متعلق به ایشان، از دولتمردان کشورمان می‌خواهیم در راستای منویات مقام معظم رهبری به حمایت بیش از پیش از آرمان فلسطین تداوم بخشند؛ همچنین از دولت‌های اسلامی و عربی و تمام آزادگان جهان می‌خواهیم با تشکیل جبهه متحد علیه اشغالگران صهیونیست و اتخاذ تدابیر عملی علیه جنایتکاران اسرائیلی، مهر پایانی بر این رژیم ضدبشری و سرمنشاء تروریسم بین الملل زنند. ان‌شاءالله
إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir