Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوازدهمین دوره مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در سطح دانشگاههای آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاههای سراسری، پیام نور، آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی و… می توانند با تشکیل تیم های چهار نفره نسبت به ثبت نام و شرکت در مسابقات اقدام نمایند.
وی افزود: مرحله استانی این مسابقات با مشارکت دانشگاه ارومیه و دانشگاههای عضو شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان برگزار می شود.
مسابقات در سطح دانشگاهی بصورت داخلی و در سطح استانی بصورت نموداری حذفی در دانشگاه ارومیه و در سطح کشوری نیز در بهار 1403 در دانشگاه های تهران برگزار خواهد شد و تیم های برنده فینالیست دانشگاههای استان به مسابقات کشوری راه خواهد یافت.
هر مناظره حداقل از۳ نفر متخصص و هیات علمی دانشگاه بعنوان داوری که هیچگونه اظهار نظر شفاهی در حین مسابقات نمی کنند و یک نفر رییس جلسه و نیز با حضور عضو ۴ نفره تیمی دانشجویی و سرپرستی یک نفر هیات علمی هر تیم برگزار می شود.
التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود در نزاع های غیر علمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روزآمدی و کارایی مباحث، نقل ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات (در حد امکان) از خط مشی مسابقات مناظره دانشجویی هستند.
ثبت نام از گروههای دانشجویی این دوره از مسابقات تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
گفتنی است: دانشجویان علاقمند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به آدرس ارومیه، خیابان شهید بهشتی، انتهای کوی منصور افشار، ساختمان جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره ۳۳۴۴۴۰۷۰ تماس حاصل نمایند.
لازم به ذکر است که امکان ثبت نام از طریق ارسال کلمه " مناظره" به سامانه پیامکی 500020606600 و یا مراجعه به سایت www.isdc.ir امکان پذیر است.
گفتنی است، گروه‌های برگزیده در مرحله استانی/ دانشگاهی مسابقات مناظره که در پاییز و زمستان 1402 برگزار می‌شود، علاوه بر دریافت جایزه، سهمیه حضور در مرحله کشوری را دریافت می‌کنند. همچنین در مرحله کشوری مسابقات که بهار 1403 برگزار خواهدشد، قهرمان مرحله کشوری مسابقات علاوه بر دریافت جایزه نقدی، نشان خواجه نصیرالدین طوسی (قهرمانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران) را دریافت خواهد کرد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir