Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 نشست بررسی تحولات اجتماعی با تأکید بر جنگ شناختی-جنگ ترکیبی با حضور فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی سردار دکتر رحیم جهانبخش برگزار شد.

در این نشست دکتر جوادی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن خوش‌آمدگویی به سردار و هیئت همراه، به خانوادۀ شهدای حملۀ تروریستی پاسگاه راسک، تسلیت گفت و افزود: قطعا در پشت‌پردۀ چنین اقدامات تروریستی اهدافی وجود دارد و دشمن می‌خواهد با مورد هدف‌قراردادن کریدورها و دالان‌های اقتصادی و مهم کشور، موجب ناامنی و جلوگیری از سرمایه گذاری های بین المللی و مانع پیشرفت و اقتدار مردم ایران شود.

 سردار دکتر رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی نیز در این نشست ضمن اشاره به اینکه نظام آموزشی کشور در حوزۀ تولید امنیت ملی و پیشگیری از جرائم، همکار مسلم مجموعه‌های امنیتی و انتظامی است، گفت: سهم تحصیل‌کرده‌های دانشگاهی در نرخ جرائم، کمتر از ۲درصد بوده و نقش دانشگاهیان در تقویت هویت‌ها بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی استان افزود: به‌دلیل هدف‌گذاری دشمن بر حوزۀ امنیت اجتماعی، ما در این حوزه دغدغه‌مندیم زیرا ملموس‌ترین داشتۀ امنیتی برای بشر، حوزۀ امنیت اجتماعی‌ست و اگر هویت‌ها مورد تهدید قرار گیرد، موجب ناامنی اجتماعی خواهد بود.

 سردار جهانبخش در ادامه گفت: هویت دینی و هویت ملی، شیرازۀ اصلی انسجام ملی می‌باشند و اگر در هرکدام از این دو اصل، خلا و خلل ایجاد شود، دچار مشکل جدی خواهیم شد و یکی از عوامل اصلیِ فقدان هویت فردی در جامعۀ فردگرای ما، عدم تقویت هویت ملی و دینی‌ست که لازم است در گفتمان‌های دانشگاهی بر این موضوع توجه گردد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir