Public Relations News Website

امروز

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر جوادی در این نشست عاشقانه‌های ازدواج در دانشگاه ارومیه ضمن عرض خیرمقدم به دکتر عزیزی، دانشجویان و حاضرین در جلسه گفت: خانواده در دنیا در عصر حاضر دچار چالش‌های اساسی است. سبک زندگی و تحولات آن و تغییر نگرش‌ها و توقعات باعث شده نیاز به مشورت، نیاز به هدایت‌گری، نیاز به گفتگو درباره تفاوت‌ها برای تثبیت روابط فردی و اجتماعی به ویژه در بنیان خانواده الزامی و ضروری شود. لذا رشته‌های علوم تربیتی، روان‌شناسی و مشاوره نقش و وظیفه مهمی در سروسامان دادن به این نهاد اساسی در جوامع بشری دارند.

وی همچنین با اشاره به آیه ی شریفه :" وَمِنۡ ءَايَٰتِهِۦ أَنۡ خَلَقَ لَكُم مِّنۡ أَنفُسِكُمۡ أَزۡوَٰجا لِّتَسۡكُنُوٓاْ إِلَيۡهَا وَجَعَلَ بَيۡنَكُم مَّوَدَّة وَرَحۡمَةًۚ " آفرینش و خلقت زوجین را یکی از نشانه‌ها و آیات بسیار مهم هستی دانستند و افزود: "اگر ما بتوانیم از لحاظ تفکر و نگرش همدیگر را اثر و علامت معشوق ازلی بدانیم قطعا ظلم وستم از بین خواهد رفت".

دکتر عزیزی نیز در این برنامه با اشاره به تفاوت دو کلمه ارتباط و ازدواج گفت: " در ایران گاهاً به غلط ارتباط را مقدمه ازدواج می‌دانند و کلماتی مثل رل، پارتنر،BF ، GF، جاست فرند براساس ارتباط است، در حالی‌که در مقوله ازدواج کلیدواژه‌های اساسی اعتماد، مسئولیت و تعهد و... است. انسان باید تکلیفش رو مشخص کند. ارتباطی هستی یا ازدواجی؟ اگر ارتباطی باشد در ازدواج دچار مشکل و تحول گرایی می‌شود.

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir