Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سی و پنجمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ارومیه با حضور ۵۴ نفر از اساتید دانشگاه ارومیه که عمدتا از اساتید نوورود بودند از روز ۱۰ دی ماه لغایت ۱۴ دی ماه در دو گروه صبح و عصر با موضوع معنویت دینی و معنویت سکولار و با حضور حجت‌الاسلام دکتر پناهی آزاد از اساتید دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد.

ریزبرنامه های ضیافت اندیشه :
1- حضور ریاست محترم دانشگاه دکتر علیجانپور در افتتاحیه مراسم و سخنرانی کوتاه ایشان با توصیه هایی برای اساتید شرکت کننده در طرح
2- خیرمقدم حجت الاسلام حاج آقا کیومرزی مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه و توضیحاتی از روند ثبت‌نام و نحوه برگزاری ضیافت اندیشه
3- برگزاری دو جلسه کلاس آموزشی همراه با پرسش و پاسخ با عنوان منابع حدیث با بیان حجت‌الاسلام حسن‌زاده معاون دفتر نهاد
4- برگزاری مسابقه احکام به مدت ۷ شب و اهدا هدیه به ۱۴ نفر از برگزیدگان
در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها و بزرگداشت مقام مادر و روز زن، بانوان هیئت علمی شرکت کننده در طرح با اهدای یک شاخه گل توسط دکتر پناهی آزاد استاد دوره تجلیل شدند.
همچنین در همین روز با حضور نمایندگان ستاد دیه و بسیج حقوقدانان سپاه شهدای استان کمکهای مؤمنانه اساتید طرح به مبلغ ۲۰ میلیون تومان جمع آوری شد که منجر به آزادسازی یکی از مادران زندانی جرائم غیرعمد شد.
5- خاطره گویی جانباز سرافراز حاج رضا جهانبخش با حضور در جمع اساتید شرکت کننده در دوره و بیان خاطراتی از تفحص هایی که توسط تیم ایشان در عراق و سردشت صورت گرفته است
6- نشست هم اندیشی با عنوان جریان شناسی سیاسی با حضور معاون محترم فرهنگی و دانشجویی دکتر جوادی
6- اختتامیه طرح در روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه با حضور خانواده های اعضای محترم هیئت علمی شرکت کننده در طرح ضیافت


اختتامیه سی و پنجمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ارومیه با برنامه های ویژه ای برای خانواده ها 

اختتامیه سی و پنجمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ارومیه با برنامه های ویژه ای برای خانواده ها و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر قریشی نماینده ولی فقیه در استان، دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه برگزار شد. 

در این مراسم خانم دکتر جهانی با حضور در جمع همسران اعضا هیئت علمی ضمن بیان نکات کلیدی در ارتباط همسران و روابط خانوادگی به سؤالات ایشان پاسخ دادند.
همچنین خانم ابوالفتحی از مشاوران حوزه نوجوانان با حضور در جمع فرزندان نوجوان هیئت علمی با آنان به گفتگو پرداخت و ضمن شنیدن نظرات آنان نکات لازم در مورد روابط با دوستان، مهارتهای زیست جمعی و ... را یادآور شد.
برنامه شاد همراه با نقاشی، شعرخوانی، قصه گویی و بازی های گروهی نیز ویژه خردسالان برگزار شد.


در پایان این مراسم حجت‌الاسلام دکتر قریشی نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت حادثه دلخراش تروریستی در کرمان، ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها و روز زن را تبریک گفته و به اساتید توصیه کردند با همسران خود به خوبی رفتار کرده و کارو تلاش در عرصه علم آنان را از خانواده هایشان غافل نکند و وقت بیشتری برای خانواده خود بگذارند.

در پایان از ۴ نفر از اساتید برگزیده مسابقات احکام خانمها دکتر محمودی از دانشکده دامپزشکی، دکتر خیری از دانشکده علوم و آقایان دکتر بیگی حیدرلو از دانشکده منابع طبیعی و دکتر اسدزاده از دانشکده کشاورزی توسط حجت‌الاسلام دکتر قریشی و دکتر علیجانپور ریاست دانشگاه تجلیل شد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir