You are here
دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه با حضور در حوزه مدیریت امور اداری دانشگاه ضمن دیدار با همکاران این حوزه دیدار نمود.
در این دیدار کارمندان و مدیریت امور اداری گزارشی از فعالیت های خود ارائه نمودند.
دکتر علیجانپور نیز ضمن استماع گزارش بخش های مختلف، از رویکرد جدید امور اداری دانشگاه که بر اساس تفکر مدیریت مشارکتی و تلاش همکاران پر تلاش است تشکر نموده و پیگیری مجددانه همکاران امور اداری طی این دو سال را قابل تحسین و تقدیر دانست.
دکتر بهنام حبیب زاده مدیر امور اداری دانشگاه ارومیه نیز در این دیدار گزارش مفصلی از اقدامات این مدیریت با موضوعاتی از جمله تکریم عموم همکاران دانشگاهی، اصلاح و بهبود ساختارهای موجود، تسهیل و تسریع در خدمات، شفاف نمودن قوانین، آئیننامه، مصوبات و امکان دسترسی برای عموم، توانمدسازی همکاران، پیگیری امور رفاهی و فعالیتهای مربوط به دبیرخانه مرکزی، به شرح زیر ارائه نمود.
١- تکریم عموم همکاران محترم دانشگاهی
ارتباط مستمر و حضور در قسمتهای مختلف و تشکیل جلسات مشترك با همکاران محترم و استماع نظرات و تجمیع درخواستها جهت بررسی بیشتر در دانشکدههای فنی و مهندسی، دامپزشکی، علوم، پردیس شهر، ادبیات، هنر، کشاورزی، برق و کامپیوتر، کارشناسان آزمایشگاه، کارشناسان کامپیوتر؛
احیای فرهنگ نشست مسئولین محترم قسمتهای مختلف با همکاران محترم و بررسی امورات مربوطه؛
برنامهریزی و تشکیل ٥٠ جلسه کارشناسی با مدیران و کارکنان مشاغل مختلف دانشگاه جهت احصاء و تدوین شرح وظایف و خدمات شغلی مشاغل مختلف؛
اصلاح رویه و انجام مکاتبه بموقع با همکاران محترم و اعلام زمان بازنشستگی آنان؛
اصلاح رویه و مکاتبه بموقع با همکاران محترم و اعلام زمان ارتقاء جهت تکمیل و ارائه پرونده؛
فعال نمودن پل ارتباطی بین مدیریت امور اداری و کارکنان به منظور ثبت نظرات و پیشنهادات آنان از طریق سایت دانشگاه؛
ابلاغ کتبی مصوبات هیأت اجرایی نسبت به درخواستهای انجام شده با مستندات قانونی به همکاران محترم؛
جلب مشارکت همکاران محترم دانشگاه در قالب عضویت در کارگروهها و کمیتههای مختلف در راستای ایجاد فرهنگ مدیریت مشارکتی؛
تهیه راهنمای استفاده از سامانههای استعلام سوابق از صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماع ی و اطلاعرسانی عمومی با درج در سایت دانشگاه؛
برگزاری جشن روز کارمند در هفته دولت (شهریور١٤٠١) برای اولین بار؛
تشکیل جلسه پرسش و پاسخ حسب فرمایش ریاست محترم دانشگاه با همکاران محترم بصورت متمرکز؛
برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه برای مستخدمین جدید برای اولین بار؛
استخراج عناوین شغلی دارای پیشوندهای مهندسی و دکتری بر اساس دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور و اعمال عناوین مذکور در سیستم اتوماس یون مکاتبات اداری و تعریف عناوین و امضاء همکاران دانشگاهی طبق فازبندی انجامشده در سیستم مکاتبات؛
احصای فرآیندهای کاری حوزه مدیریت امور اداری و قراردادن آنها در سایت برای اطلاعات همکاران دانشگاهی از نحوه و چگونگی رتق و فتق امور اداری خود؛
اصلاح متون مکاتبات صورتگرفته با همکاران در زمینههای مختلف از جمله ابلاغ شروع بکار، ابلاغ پایان خدمت، آمادهسازی و ارائه مدارك جهت ارتقاء.
٢- اصلاح و بهبود ساختارهای موجود
تهیه چشمانداز امور اداری برای سال ١٤٠١ و حرکت با برنامه تعیینشده؛
تشکیل جلسات منظم کمیته ارتقاء و عدم تأخیر در ارتقاء همکاران با اصلاح ساختار کمیته؛
تشکیل جلسات منظم هیأت اجرایی با سیاست پردازش به امور اصلی و اطلاعرسانی از مصوبات اتخاذشده به منظور جلب مشارکت جهت بررسی مسائل و مشکلات مربوط به منابع انسانی؛
تشکیل ٣٨ جلسه با کارشناسان امور اداری جهت بررسی نحوه کیفیسازی خدمات به همکاران محترم دانشگاه؛
تشکیل ١١ جلسه کمیته بهرهوری با حضور مدیران دانشگاه و صاحبنظران جهت افزایش کیفیسازی فرآیندهای موجود در دانشگاه؛
بررسی مرتب و پیوسته فرآیندهای موجود در امور اداری جهت کاهش و حذف موارد اضافی در راستای اجرای برنامههای دهگانه تحول اداری موضوع ماده ٣٨ و ٤٠ قانون مدیریت خدمات کشوری؛
ایجاد تغییر اساسی در روند ارزیابی سالانه همکاران و آمادهسازی شرایط لازم برای ارزیابی ٣٦٠ درجه مطابق با سند راهبردی دانشگاه با همکاری واحد فنآوری اطلاعات دانشگاه و مشورت متخصصین و اساتید علوم تربیتی؛
همسانسازی و دستهبندی تمام ی مشاغل موجود در دانشگاه به منظور سامانده ی سختیکار؛
دریافت تمام نامههای ابلاغ صادره برای کارکنان از ابتدای سال ١٣٩٨ تا سال ١٤٠١ از بایگانی الکترونیکی و تهیه لیست مربوط به جدول مشخصات ابلاغهای صادره به منظور سامانده ی سختیکار ؛
- بررسی و تعیین درصد سختیکار ١٢٠ نفر از همکاران محترم که دارای ابلاغ جدید بودند؛
برگزاری اولین نشست همکاران امور اداری با مدیران سنوات گذشته امور اداری به منظور بهرهمندی از تجربیات و تجلیل از پیشکسوتان دانشگاه.
٣- تسهیل و تسریع در خدمات
تهیه وفعّال نمودن اپلیکیشن موبایلی سامانه اطلس و امکان دسترسی آسان با گوشی همراهدر هر موقعیّت مکانی با همکاری واحد فنآوری اطلاعات دانشگاه؛
آمادهسازی شرایط لازم برای ثبت و حضور غیاب مدیران محترم دانشگاه؛
فعّال نمودن آیکونهای دستگاههای حضور و غیاب جهت ثبت آسان و کاهش مکاتبات و کوتاه نمودن فرآیند ثبت مرخصی و مأموریت اداری توسط همکاران محترم بدون نیازبه مراجعه مجدّ د به سامانه با همکاری واحد فنآوری اطلاعات دانشگاه؛
پیشنهاد چندین مصوبه از جانب کمیته ارتقاء و تصویب در هیأت اجرائی جهت یکسانسازی و تصریح و تسهیل در بررسی پرونده ارتقاء همکاران؛
نشست مشترك با مسئولین صندوق بازنشستگی استان و برطرف نمودن مغایرتهای موجود و تسهیل در فرآیند بازنشستگی همکاران؛
نشست با مسئولین سازمان تأمین اجتماعی استان جهت برطرف نمودن مغایرتهای موجود و ایجاد وحدترویه؛
نشست مشترك با کارگروه محترم مدیریت روابط کار اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان جهت تسهیل در فرآیندهای بکارگیری همکاران شرکتی دانشگاه؛
بهروزرسانی مطلوب دفتر تلفن در سایت دانشگاه با همکاری واحد فنآوری اطلاعات دانشگاه.
٤- شفافنمودن قوانین، آئیننامه، مصوبات و امکان دسترسی برای عموم
راهاندازی درگاه امور اداری در سایت دانشگاه و انعکاس اخبار و مصوبات هیأت اجرائی و کمیته ارتقاء مربوط به نحوه ارتقاء همکاران محترم بصورت منظم با همکاری واحد فنآوری اطلاعات دانشگاه؛
اصلاح فرآیند اعطاء پایه تشویقی سالانه همکاران در کمال شفافیت که منجر به جلب رضایت نسبی همکاران محترم گردید؛
دریافت مساعدت از هیأت رئیسه محترم دانشگاه برای اعطاء ١٠ پایه تشویقی بر حسب اولویت به همکارانی که بیش از ١٥ سال سابقه داشته و تا کنون موفق به دریافت پایه تشویقی نشده بودند؛
تغییر در روند انتخاب کارمند نمونه سال ١٤٠٠ و تشکیل کمیته مربوطه با حضور کارشناسان پیشکسوت و صاحبنظر از قسمتهای مختلف دانشگاه بر اساس شیوهنامه موجود که موجب حذف انتخابهای دورهای و رندمی با ایجاد شرایط خود اظهاری گردید.
٦- توانمدسازی همکاران محترم
انجام فرآیند کارسنجی و زمانسنجی همکاران شاغل در قسمتهای مختلف دانشگاه در راستای مدیریت منابع انسانی؛
تشکیل کمیته نظام پیشنهادات با دعوت از کارشناسان خبره از قسمتهای مختلف در راستای تسهیل امور مربوط به ارتقاء همکاران و ایجاد زمینه بارش فکری و افزایش انگیزهکاری؛
تهیه دستورالعمل نحوه ارائه و امتیازدهی نظام پیشنهادات، گزارشات و فنآوری به اتفاق کارشناسان محترم معاونت پژوهشی دانشگاه به منظور تعیین پلتفرم مشخص و تسهیل در مشارکت همکاران محترم؛
تسهیل در برگزاری دورههای آموزش عمومی با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونت دانشجوئی و فرهنگی و بسیج کارکنان دانشگاه ارومیه پایگاه شهید یعقوبی؛
ایجاد شرایط مساعد جهت شرکت همکارانمحترم مخصوصاً کارشناسان تخصصی قسمتهای مختلف در دورههای تخصصی با فراخوان عمومی و تجمیع درخواستهای واصله جهت طرح و تصویب در هیأت اجرایی؛
ارسال بخشنامههای سازمان مد یریت در مورد دورههای آموزشی به بخشهای مرتبط دانشگاه جهت بهرهمندی همکاران محترم غیر هیأت علم ی؛
راهاندازی کارگروه بررسی شیوهنامه انتخاب کارمند نمونه دانشگاه با فراخوان عمومی و دعوت از کلیه همکاران جهت عضویت در کارگروه و نظرخواهی از مدیران و همکاران محترم.
٦- اقدامات اساسی در حوزه امور اداری
بازنگری و صدور تدریجی ابلاغهای تصدی مشاغل اعضای غیر هیأت علمی با رویکرد جدید و درج وظایف و مسئولیتها در ابلاغهای صادره به منظور تکریم همکاران محترم؛
تهیه شرح وظایف و خدمات شغلی برای مشاغل تخصصی و عمومی موجود در دانشگاه طی یک فرآیند از خود اظهاری تا بررسی اسناد بالادستی و تجمیع نظرات با حضور همکاران و مدیران محترم مربوطه؛
پیگیری و پیشنهاد تشکیل کمیته بهرهوری در دانشگاه ارومیه، احصای شاخصهای بهرهوری حوزههای مختلف دانشگاه و پیگیری و اخذ گزارشات هر حوزه درخصوص ارتقای سطح بهرهوری و پاسخ به درخواستهای سازمان مدیریت و برنامهریزی، وزارت علوم و سازمان ملی بهرهوری در اینخصوص؛
تهیه پیشنویس دستورالعمل پرداخت فوقالعاده بهرهوری جهت ارائه به کمسیون دائمی و طرح در جلسه هیأت امناء محترم دانشگاه با استناد به پیوست شماره ٧ دستورالعمل اجرایی ارزیابی عملکرد موضوع ماده ٥٠ آییننامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی؛
گردآوری و تهیه پیشنویس اصلاحیههای لازم درآئیننامه استخدامی اعضاء غیر هیأت علمی در خصوص احراز شرایط شغلی، ذخیره مرخصی، میزان مبلغ حق غذا جهت ارائه به کمسیون دائمی و طرح در جلسه هیأت امناء محترم دانشگاه؛
گردآوری موضوعات مرتبط و نواقص موجود در آئیننامه استخدامی اعضاء غیر هیأت علمی جهت ارائه به کمسیون دائمی و طرح در جلسه هیأت امناء محترم دانشگاه؛
بررسی تمامی پروندههای پرسنل دانشگاه اعم از هیأت علمی و غیر هیأت علمی به لحاظ انتقال سوابق بیمه بازنشستگی و مکاتبه لازم با همکاران و اطلاعرسانی لازم در خصوص بررسی سوابق بیمه بازنشستگی؛
تشکیل پرونده بازنشستگی و موظفین در برقراری حقوق کل بازنشستگان مشترك صندوق و وراث قانونی همکاران فوت شده بالغ بر ٥٠ نفر از همکاران محترم؛
پیگیری کسری سوابق بیمه تأمین اجتماعی همکاران محترم و احصاء مدارك لازم از پرونده پرسنلی و بایگانی الکترونیکی و نامهنگاری لازم طبق مستندات و اثبات مدت زمان همکاری کارکنان در دانشگاه و تکمیل سوابق بیمهای آنان در سازمان تأمین اجتماعی؛
نامنویسی و اخذ شماره بیمه تأمین اجتماعی بالغ بر ٧٠ نفر از همکاران جدیدالاستخدام با احصاء و بارگذاری مدارك هویتی و استخدامی یا گواهی تدریس برای کارکنان و اعضای هیأت علمی و یا مدرسین مدعو در سامانه الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی؛
تهیه و طرح پیشنویس دستورالعمل ثبت دانش و تجارب کارکنان در شرف بازنشستگی دانشگاه ارومیه برای اولین بار؛
برنامهریزی برای تهیه نظامنامه مدیریت دانش در دانشگاه ارومیه؛
انجام مراحل مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران و اخذ شماره مستخدم ی برای تعداد ٥٣ نفر (٤٦ نفر شرکت ی و ٧ نفر قراردادی) و صدور احکام مربوطه؛
تجمیع مدیریت منابع انسانی دانشگاه اعم از همکاران رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی در امور اداری دانشگاه؛
- گزارشگیری از نیروهای شرکت ی بر اساس واحد مستقر به منظور کارسنج ی پرسنل شرکتی؛
تشکیل کارگروه تخصصی ارزیابی عملکرد با عضویت همکاران محترم از قسمتهای مختلف دانشگاه؛
بازنگری و تغییر در کاربرگهای چهارگانه ارزیابی عملکرد کارکنان؛
ارزیابی کارکنان دارای بیش از یک شغل یا محل خدمت در طی سال ١٤٠١ به صورت مجزا و تلفیق نمرات ارزیابی برای دستیابی به نتایج واقعیتر؛
تعیین بعضی مشاغل به عنوان مشاغل خاص و ارزیابی متصدیان مشاغل خاص توسط مسئول ین ستاد ی علاوه بر مسئولین بلافصل و حرکت به سوی ارزیابی ٣٦٠ درجه؛
تعریف شاخصهای اختصاص ی ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان توسط امور اداری برای تک تک کارکنان بر اساس وظایف تعیین شده توسط مدیران؛
بررسی پروندههای اعضای هیأت علمی رسمی و تفکیک پایههای ایثارگری و تشویقی از استحقاقی و ارسال درخواست صدور احکام بر اساس تفک یک پایههای تشویقی؛
پیگیری حل مشکل کارکنان رسمی آزمایشی و پیمانی فاقد شماره مستخدم ی و حل مشکل کارکنان پیمان ی مذکور و اخذ شماره مستخدم ی برای ایشان به تعداد ٣ نفر و حل مشکل کارکنان رسم ی آزمایشی مذکور تا مرحله ایجاد امکان ثبت درخواست؛
تشکیل کمیته فرع ی ارتقاء و بررسی پروندههای همکاران با در نظر گرفتن کارشناسان موضوعی در زمان کمتر از ده روز کاری در حضور همکاران و ارائه راهنماییهای لازم جهت تکم یل مدارك و مساعدت جهت ارتقاء؛
تهیه تقویمکاری و برنامهریزی برای ارتقاء سطح خدمات به همکاران محترم دانشگاهی؛
انجام اقدامات اولیه تهیه و تدوین سند راهبردی منابع انسانی دانشگاه.
٧- پیگیری امور رفاهی
پرداخت تسهیلات وام قرض الحسنه یکساله به مبلغ 10/000/000 تومان ١٢ ماهه کسر از حقوق به تعداد ١٧٦ نفر از همکاران هیأت علمی و غیر هیأت علمی ؛
اتمام فرآیند تکمیل پرونده و واریز وام تفاهمنامه بانک ملی ١٢ درصد؛
فرآیند تسهیل و مکاتبه وام ودیعه خرید و ساخت اعضاء محترم هیأت علم ی و پیگیری از بانکهای عامل جهت واریز؛
امکان اخذ وام از بانکهای دیگر به تعداد ٦٤ نفر؛
انجام مکاتبات مربوط به معرفینامهها و ضمانتنامههای بانک ی و گزارشگیریهای لازم جهت رعایت سقف ضمانت پرسنل از سامانه حقوق و دستمزد و صدور ضمانتنامهها و نامههای اخذ وام؛
ایجاد تسهیلات سفر رایگان در تابستان و ایام عید نوروز به شهرهای اردبیل، ساری، گیلان، مشهد مقدس، اصفهان، کرمانشاه، همدان، کیش و تهران (مشمول هزینه طبق مصوبه هیأت رئیسه محترم) به تعداد ٧١٨ نفر همکاران محترم دانشگاهی؛
مدیریت مهمانسرای دانشگاه در شهرهای ارومیه و تهران و پیگیری تجهیز و نگهداری ابنیه آنها در جهت رفـاه حال همکاران محترم دانشگاهی؛
فرآیند اطلاعرسانی ثبتنام و ثبت غرامت حوادث و فوت همکاران دانشگاهی و پرداخت غرامت فوت تعداد ٧ نفر از همکاران فوت شده؛
پیگیری مجدانه انتقال کسورات مربوط به صندوق بازنشستگی همکاران محترم هیأت علمی و غیر هیأت علمی و فرآیند تعیین بدهی که از زمان تبدیل وضعیت و تغییر صندوق همچنان بلاتکلیف مانده بود. نتیجه پیگیریهانهایتاً منجر به عدم پرداخت یا کاهش چشمگیر مبالغ جریمههای هنگفت اعلام شده از جانب صندوق بازنشستگی برای همکاران گردید؛
انجام کلیهی فرآیندهای مربوط به بازنشستگی همکاران عضو صندوق بازنشستگی کشوری توسط همکار امور اداری بدون مراجعه همکار بازنشسته به صندوق مربوطه؛
تنظیم و عقد قرارداد بموقع بیمه تکمیلی درمانی با سطح خدمات قابل قبول و مناسبترین قیمت در جهت بهبود خدمترسان ی و افزایش رفاه همکاران با سیاست تجمیع بیمههای دانشگاه بصورت یک بسته بیمهای؛
بررسی درخواست و شرایط ثبتنام بیش از ٣٠٠٠ نفر همکاران و خانوادههای محترم متقاضی عضویت در بیمه تکمیلی؛
انجام مکاتبات و پیگیری اعطا ی تسهیلات در نظر گرفته شده در قانون برای کارکنان انتقال یافته از کلانشهرها به دانشگاه ارومیه و تحقق نسب ی این امر؛
ارائه تخفیف به همکاران جهت ثبتنام در مراکز آموزش ی (جهاد دانشگاه ی، کانون زبان)؛
پیگیری فرآیند ثبت نام پروژه مسکن، استعلام، عقد تفاهمنامه و برگزاری جلسات با حضور مقام عال ی استان و معاونین محترم عمرانی و مدیر کل سازمان مسکن و شهرساز ی و عقد تفاهم در محل این سازمان با حضور ریاست محترم و نمایندگان صنفی دانشگاه؛
افرایش دیپلماسی اداری و جذب منابع و امکانات از طریق وزارت علوم، استانداری آذربایجانغربی، بانک کشاورزی، سازمان بازنشستگ ی کشوری شعبه استان، سازمان تأمین اجتماعی استان و شعبه٢، سازمان مدیریت و برنامهریزی استان و وزارت کشور؛
پیگیری لازم جهت صدور بن کارت بانک سپه و شارژ آن در اع یاد و مناسبتهای مذهب ی؛
تسهیل استفاده رایگان از موزههای استان جهت رفاه حال همکاران دانشگاه ی؛
ارائه بن کارت جهت خرید البسه با قیمت تعاونی؛
واگذاری برنج مرغوب با اقساط ٥ ماهه جهت رفاه حال همکاران محترم.
٨- انجام امور روزانه
تکمیل فرآیند استخدام و اخذ شماره مستخدمی و صدور احکام ١٠ نفر از پذیرفته شدگان آزمون سال ١٤٠٠؛
مکاتبه و پیگیری لازم جهت معرفی نفر ذخیره در گروه استخدامی کارشناس شبکه و همچن ین احیای مجوز نفر انصرافی گروه حسابداری و معرفی نفر ذخیره در این گروه جهت احقاق حق سهمیه استخدامی دانشگاه؛
انجام بروزرسانی مستمر اطلاعات کارکنان در سامانه پاکنا و ساختار؛
پیگیری جذب ٣ نفر سهمیه استخدامی از آزمون فرزندان شاهد و احیای مجوزهای مربوطه و انجام ٨٠ درصدی جذب ایشان که تا مرحله گزینش تحقق یافتهاست؛
صدور بموقع احکام افزایش ضریب حقوقی سالانه، صدور احکام ترمیم حقوق، صدور احکام فوقالعاده جهش علمی بر مبنای عملکرد، صدور احکام تغییر شماره پست سازمانی، صدور احکام اصلاح فوقالعاده مرزی و اصلاح فوقالعاده ١١٢ برنامه ششم با جایگزینی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا، صدور احکام تبدیل وضعیت از رسمی آزمایشی به قطعی، صدور احکام ارتقاء مرتبه از استادیاری به دانشیاری و دانشیاری به استادی؛ صدور احکام در خصوص برقراری و افزایش یا کاهش سختیکار، کمک هزینه اولاد و عائلهمندی، مرخصی زایمان؛
بررسی و تهیه و تنظیم صورتجلسه ترفیعات پایه؛
بررسی پرونده اعضای محترم هیأت علم ی و غیر هیأت علمی در خصوص وارد نمودن سوابق خارج از سازمان و سابقه خدمت سربازی به سنوات بازشستگی و صدور حکم ؛
بررسی درخواست آزادسازی مدرك ارشد یا دکتری عضو هیأت علم ی و بررس ی پرونده و آماده نمودن مدارك جهت ارسال به معاونت آموزش ی دانشگاه؛
ارسال اسامی اعضای محترم هیأت علمی پیمانی و رسمی آزمایشی با ماندگاری بالای ٥ سال به مرکز جذب هیأت علمی و همچن ین درخواست تأیید کفایت آموزشی و پژوهشی افراد مذکور توسط هیأت مم یزه و ارسال اسامی به ه یأت رئیسه محترم دانشگاه جهت صدور مجوز تمدید قرارداد سال بعد؛
پیگیری وضعیت اعضا ی محترم هیأت علمی با ماندگاریها ی بالای ٨ سال و ارسال به هیأت امن اء محترم دانشگاه جهت تصمیمگیری در مورد ادامه خدمت نامبردگان و پس از آن اجرای مصوبه هیأت امنا محترم در مورد افراد مذکور و پاسخگویی همه جانبه هم به سازمان و هم اشخاص ذینفع؛
بررسی پرونده اعضای هیأت علمی که درخواست بررسی در خصوص پایههای معوقه بورس یا سالانه مربوط به سالهای قبل دارند؛
صدور بموقع پایههای مربوط به افزایش سال یانه، پایهها ی استحقاقی، پایههای تشویقی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی؛
پیگیری و تکم یل فرمهای مربوط به جذب سهمیه استخدام ی از نخبگان کشوری و ارسال درخواستها به وزارت علوم؛
احصاء و به روزرسانی لیست مد یران محترم غیر هیأت علمی؛
درج گواهیهای تشویق و تقدیر یا توبیخ و تذکر در سامانه بام؛
پیگیری و عملیات ی نمودن صدور احکام بازنشستگی بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی کشوری توسط سامانه بام با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات؛
تکمیل اطلاعات مربوط به کارمندان و مدیران نمونه و شایسته تقدیر در سامانه بام؛
ارائه گزارشات مختلف حدالامکان بصورت رسم ی به قسمتهای مختلف دانشگاه؛
تشکیل کمیته تعیین سختی کار اعضاء محترم هیأت علمی و بازدید میدانی از آزمایشگاههای تمام دانشکدهها به همراه کارشناس بهداشت کار و تعیین درصد سختی کار اعضاء محترم هیأت علمی؛
ابلاغ مصوبات هیأت رئیسه محترم دانشگاه به اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی که مصوبه مربوط به آنها میباشد؛
ابلاغ احکام صادره از هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی؛
پاسخگویی به مراجعات روزانه همکاران محترم و ارباب رجوع؛
پاسخگویی به مکاتبات روزانه امور اداری؛
پیگیری و اعلام حضور و غی اب و مانده مرخی همکاران و به روزسانی سامانه اطلس با بیش از ٨٠٠ نامه موجود؛
غیرفعال نمودن کارتهای حضور و غیاب و تعریف اثر انگشت برای تمامی همکاران؛
شروع فرآیند ارزیابی سال ١٤٠٠ از تیرماه و نهایی نمودن فرآیند تا پایان شهریور ماه؛
پاسخ به شکایات ارجاع ی از دیوان عدالت ادار ی یا شکایات واصله در خصوص امور اداری از طریق سامانه سامد.
٩- فعالیتهای مربوط به دبیرخانه مرکزی
بالغ بر ١٦٥٦٠ نامه سفارشی و پیشتاز از طریق پست مرکزی به دبیرخانه مرکزی ارسال و در این حوزه تفکیک شده و به تمام بخشهای دانشگاه ارسال گردیده است؛
بالغ بر ٤٨٥ نامه از طریق دفتر پیشخوان ارسال گردیده است؛
بالغ بر ١٧٧٢٩ نامه توسط نامهرسان به قسمتهای مختلف دانشگاه و سایر ادارات توزیع و دریافت گردیده است؛
بالغ بر ١٤٢١٤ نامه در دبیرخانه مرکزی در سیستم اتوماسیون مکاتبات اعم از نامههای دریافت ی و ارسال ی و داخلی در دبیرخانه مرکزی ثبت شده است؛
بالغ بر ٦٠٥٧ نامه از طریق شبکه وزارت ارسال و دریافت گردیده است؛
بالغ بر ٥٣٤٥ نامه از طریق شبکه دولت ارسال و دریافت گردیده است؛
بالغ بر ١٧٠ نامه از طریق دفتر مرکزی در تهران ارسال و دریافت گردیده است؛
بالغ بر ٩٠٠ مورد پرونده پرسنلی در طول سال به امور اداری جهت انجام امورات مربوط به پرسنل ارجاع گردیدهاست؛
بالغ بر ٩٧٢٠ نامه بصورت الکترونیکی بایگانی گردیده است؛
بالغ بر ١٣٥٥ نامه بصورت فیزیکی بایگانی گردیده است؛
پاسخگوئی مناسب روزانه بالغ بر ١٠٠ تماس تلفن ی و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه مرکزی و بایگانی دانشگاه.