Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، چندین طرح عمرانی در دانشگاه ارومیه با صرف اعتبار ۱۹۲ میلیارد ریال با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه ارومیه، با حضور دکتر خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه ارومیه،  طرح های مختلف عمرانی در زمینه های پژوهشی، ورزشی، آموزشی و تاسیسات زیربنایی افتتاح شد.

مجموعه آزمایشگاه های دانشکده کشاورزی، بهره‌برداری از فاز دوم عملیات مقاوم سازی دانشکده معماری، شهرسازی و هنر، افتتاح زمین چمن مصنوعی پردیس شهر، بهره‌برداری از نوسازی و بهسازی خوابگاه شماره ۴، بهره‌برداری از بازسازی و بهسازی پست‌های برق، سیستم‌ مخابرات و سيستم مانیتورینگ شبکه آبرسانی دانشگاه ارومیه از جمله پروژه‌هایی است که توسط دکتر خطیبی افتتاح شد.

گفتنی است این طرح‌ها با صرف اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره‌برداری شدند.

همچنین دکتر خطیبی از دو طرح عمرانی در حال اجرای دانشگاه ارومیه از جمله پروژه در حال ساخت خوابگاه متاهلین و پروژه فاز سوم طرح آبرسانی دانشگاه ارومیه نیز بازدید کرد.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه این بازدید ها ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: امروز چندین پروژه ورزشی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه ارومیه افتتاح شد.

دکتر خطیبی ابراز کرد: در خصوص روند حمایت از طرح های تحقیقات و پژوهش اساتید دانشگاه ها، وزارت علوم اعتبارات خوبی پیش بینی کرده که به موقع برای دانشگاه ها تزریق خواهد شد چرا که دولت تاکید ویژه ای بر حمایت از رشد علمی کشور دارد و امروز در جلسه با هیات رئیسه دانشگاه بر این موضوع تاکید شد.

وی خاطرنشان کرد: امید است در راستای تجهیز آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه های تابعه دانشگاه ارومیه اعتبارات خوبی اختصاص یابد تا همه از آن بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه ارومیه نیز در حاشیه این آئین گفت: با افتتاح این پروژه ها ظرفیت دانشگاه در حوزه های مختلف افزایش یافت.

دکتر علیجانپور گفت: اعتبارات این پروژه ها از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه، بودجه های عمومی دولت و بخشی نیز از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری تامین شد.

وی افزود: در دانشکده کشاورزی  15 آزمایشگاه که در طول یک سال اخیر جهت آماده سازی آنها اقدام شده بود، افتتاح شد. در دانشکده معماری، شهرسازی و هنر نیز با افتتاح یک فضای کارگاهی به متراژ 1050 متر، به فضاهای آموزشی این دانشکده افزوده شد.

دکتر علیجانپور اظهار کرد: با افتتاح تاسیسات زیربنایی در حوزه برق، مخابرات و آب، بخش اعظمی از مسائل دانشگاه در این حوزه نیز رفع شد. همچنین زمین چمن مصنوعی واقع در پردیس شهر دانشگاه نیز با مشارکت بخش خصوصی افتتاح شد.

رئیس دانشگاه ارومیه بیان نمود: با افتتاح بهسازی و نوسازی خوابگاه شماره 4 که در طول یک سال گذشته جهت بهسازی، تعمییرات اساسی و نوسازی این خوابگاه اقدامات زیادی انجام شد، به ظرفیت خوابگاه های دانشگاه افزوده شد.

دکتر خطیبی در ادامه سفر خود از پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی و دانشگاه صنعتی نیز بازدید نمود.

گزارش صدا و سیما از این افتتاح را مشاهده نمایید:

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir