Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای فناورانه یکی از ارکان های زنده نگه داشتن زیست بوم هاست و این رویدادها باعث می شوند که بازیگران و عناصر آن اکوسیستم همدیگر را شناسایی کنند و در صورتی که این رویدادها به صورت منطقه ای برگزار شوند شبکه وسیع تری از عناصر و فعالان این زیست بوم در ارتباط با یکدیگر قرار میگیرند.

موضوع تیم سازی و تجاری سازی ایده ها دغدغه همه کشورها است و این امر موجب شکل گیری رقابت برای جذب نیروهای انسانی و تیم های خیره شده است.

به گونه ای که در این رقابت سعی می کنند امتیازات بیشتری برای جذب تیم ها قائل شوند توانمند سازی کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت هایشان تامین منابع مالی پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقراری ارتباط میان اجزای مختلف زیست بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزاری رویداد اینوتکس است.

 

هفتمین دوره رویداد اینونکس ۲۰۲۴ شمالغرب

به منظور تشویق به مشارکت بیشتر از سایر مناطق کشور و تثبیت جایگاه ملی نمایشگاه، دبیرخانه در قالب جشنواره استانی اینوتکس برای شمالغرب کشور استانهای آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل زنجان و کردستان به میزبانی دانشگاه ارومیه در ۲ روز در روزهای ۱۶ و ۱۷ام اسفند ماه ۱۴۰۲ رویداد استانی را در نظر گرفت.

 در این رویداد در کنار رویداد اینوتکس پیچ برای نخستین بار رویداد ریسرچ پیچ اینوتکس در حوزه پژوهشهای علمی و با هدف شناسایی پژوهشها و تحقیقات دانشگاهی مسئله محور و کاربردی برگزار شد و برپایی این رویداد یک روز پیش از رویداد اینوتکس پیچ برنامه ریزی گردید.

رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ شمالغرب در واقع مرحله مقدماتی رقابت تیم های منتخب حضور در در مرحله نهایی مراسم اختتامیه نمایشگاه اینونکس ۲۰۲۴ میباشد و علاوه بر رقابت نهایی اینوتکس پیچ تیمهای منتخب در این رویداد فرصت حضور در رقابت اینوتکس بتل (INOTEX Battle) را خواهند داشت.

در این رویداد در کنار حضور اساتید و کارآفرین بزرگ و موفق کشوری، ۱۸ صندوق سرمایه گذاری بزرگ از بخش های خصوصی و صندوق های سرمایه گذاری حضور داشتند که از جمله آنها میتوان به دیجی نکست استوا و نچر گلرنگ و نچر فولاد مبارکه توسن نوین دیتا بانک شهر یکتا و نجرز استار تامین صندوق استان صندوق ارس صندوق اردبیل، صندوق زنجان و صندوق کردستان اشاره کرد.

در این رویداد با دعوت از سازمانها و نهادهای استانی منطقه ای و ملی با برگزاری ۴ بخش رویداد اینوتکس پیچ، رویداد ریسرچ پیچ رویداد اینوقاند و رویداد انتقال تجربه گفتگو و شبکه سازی در بین تیم های حاضر نیز انجام شد.

این رویداد توسط شتاب دهنده ارکاپ به عنوان مجری و دبیرخانه در تاریخهای ۱۶ و ۱۷ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر پژوهشکده ارتمیا، پردیس بین المللی دانشگاه ارومیه برگزار شد.

 

رویداد ریسرچ پیچ

رویداد ریسرچ پیچ در روز ۱۶ام اسفند ماه با حضور تیم ها و افراد شرکت کننده و همچنین مسئولان استانی و منطقه ای و ملی در سالن پژوهشکده ارتمیا پردیس دانشگاه ارومیه آغاز شد.

 در این رویداد ضمن خیر مقدم مجری ابتدا به پخش کلیپ اینوتکس پرداخته شد و سپس ریاست بنیاد ملی نخبگان آقای دکتر هادی الماسی) به ایراد سخنرانی پرداختند. در ادامه پس از پخش کلیپ پارک فناوری پردیس آقای مهندس محسن پیلان نژاد به عنوان مدیر کل برنامه ریزی و امور اقتصادی پارک فناوری پردیس به سخنرانی پرداختند.

آقای دکتر پاشا خانلو (مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری نوین وزارت دفاع)، دکتر عباس بانج شفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه و آقای امیر عاشوری دبیر اجرایی رویداد ریسرچ پیچ از دیگر سخنرانان این بخش از رویداد بودند و بعد از سخنرانی مهمانان ویژه پژوهشگران شرکت کننده در این رویداد در قالب ۱۷ ارائه در بخش های آب انرژی و محیط زیست برق الکترونیک و رباتیک صنایع غذایی و کشاورزی معدن و صنایع معدنی و سلامت و تجهیزات پزشکی در ۵ دقیقه به رقابت پرداختند.

رویداد ریسرچ پیچ در این رقابت منطقه ای شاهد ثبت ۵۷ طرح پژوهشی بود که پس از انجام ارزیابی اولیه ۱۷ طرح موفق به راهیابی به بخش ارائه حضوری شدند. در این بخش که در روز چهارشنبه ۱۶ام اسفندماه برگزار شد از میان پژوهشهای ارائه شده ۴ طرح پژوهشی در حوزه های ذیل برگزیده شدند.

حوزه معدن و صنایع معدنی آقای نادر صولتی فر

حوزه آب انرژی و محیط زیست : خانم مرضیه پیری

حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی خانم مرضیه جلیل پور

صنایع غذایی و کشاوری آقای بهزاد اسد نژاد

از برگزیدگان این رویداد با اهداء لوح تندیس و همچنین کارت هدیه ۲ میلیون تومانی تقدیر به عمل آمد

  

اینو تکس پیچ

رویداد اینوتکس پیچ در روز ۱۷ام اسفند ماه با حضور تیم ها و افراد شرکت کننده و همچنین مسئولان استانی و منطقه ای و ملی در سالن پژوهشکده ارتمیا پردیس دانشگاه ارومیه آغاز شد.

در این رویداد ضمن خیر مقدم مجری ابتدا آقای دکتر شفیعی معاون پژوهشی دانشگاه ارومیه به ایراد سخنرانی پرداختند. در ادامه آقای مهندس پیلان نژاد مدیر کل برنامه ریزی و امور اقتصادی پارک فناوری پردیس دکتر جواد نوری نیا رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی)، دکتر اسدی فرد (معاون توسعه شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری دکتر حیدری مدیر کل سرمایه گذاری استانداری آذربایجان غربی و مدیر عامل شتابدهنده ارکاپ و دبیر اجرایی اینوتکس شمالغرب آقای دکتر سالار فریدپور از دیگر سخنرانان این بخش از رویداد بودند و بعد از سخنرانی تیم ها و پژوهشگران شرکت کننده در این رویداد در قالب ۱۸ تیم به ارائه طرح های خود در بخش های آب انرژی و محیط زیست برق الکترونیک و رباتیک صنایع غذایی و کشاورزی معدن و صنایع معدنی و سلامت و تجهیزات پزشکی به رقابت پرداختند.

رویداد اینونکس پیچ در این استان شاهد ثبت ۶۱ طرح تیم استارتاپی بود که پس انجام ارزیابی اولیه ۱۸ تیم موفق به راهیابی به بخش ارائه حضوری شدند.

برگزیدگان این رویداد ۲ تیم سفر کلاب و رستاک بود که با اهدای لوح و تندیس و جایزه نقدی ۱۰ میلیون تومانی برای تیم اول و ۵ میلیون تومانی برای تیم دوم تقدیر شد. همچنین در این رویداد از دو تیم برتر نیز با اهدای مبلغ نقدی ۲ میلیون تومانی تقدیر به عمل آمد و ۲ تیم نیز به عنوان تیم رزرو در نظر گرفته شد.

منتخبین این دو رویداد جواز حضور در فینال این رقابتها که در تاریخ ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ناحیه نوآوری پردیس برگزار می شود را کسب کردند.

  

رویداد انتقال تجربه

رویداد انتقال تجربه رویدادی است که در آن کارآفرینان مدیران و نخبگان به بیان تجربه ی موفقیت ها و چالش های خود در زمینه تخصصی خود و مسیری که به موفقیت ختم شد خواهند گفت تا تجربه ی آنها چراغ راهی برای جوانانی باشد که در پی انتخاب مسیر آینده ی خود هستند.

در این رویداد افراد متخصص با توجه به موضوع رویداد تجربیات خود را ارائه میکنند و همچنین شرکت کنندگان این امکان را خواهند داشت ضمن ایجاد ارتباط با یکدیگر و شبکه سازی شخصی نظرات و تجربیات خود را حول موضوع مورد نظر به اشتراک بگذارند.

در اینوتکس ۲۰۲۴ شمالغرب رویداد انتقال تجربه با سخنرانی ۶ کارآفرین برتر کشوری و منطقه ای آغاز گردید.

سخنرانان این دوره رویداد انتقال تجربه آقایان دکتر امیرحسین اسدی مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت درحوزه فناوری اطلاعات آقای علیرضا یونچی کارآفرین حوزه های اقتصادی و تجاری و صاحب برند فرش یونچی و داور برنامه میدون در بخش بازرگانی، آقای رضا سواری کارآفرین و مدیر عامل شرکت کیوان مرغ برطلای مهاباد در حوزه صنایع غذایی آقای احمد قصابی کار آفرین و مدیر عانمل ساجی خوی در حوزه صنعت نساجی آقای دکتر کامران جمشیدی رئیس بیمارستان میلاد ارومیه در حوزه سلامت و آقای محمد باقر حسین زاده (مدیر عامل محترم اترا (ارتوپد) در حوزه تجهیزات سلامت بودند که با ایراد سخنرانی به بیان تجربیات خود در حوزه های تخصصی مرتبط پرداختند

 

رویداد اینوفاند

رویداد اینوقاند با هدف تامین مالی و سرمایه گذاری کسب و کارها با حداقل ۵۰ میلیارد ریال برگزار میشود.

این رویداد با حضور ۱۸ صندوق سرمایه گذاری ملی و سرمایه گذار بخش خصوصی فرصت استثنایی را برای کسب و کارهای استان های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی اردبیل زنجان و کردستان فراهم میکند.

 رویداد اینوهاند در روز ۱۷ام اسفند ماه از ساعت ۱۶ عصر با سخنرانی و خوشامدگویی مدیر عامل شتابدهنده آرکاپ و دبیر اجرایی اینولکس شمالغرب آقای دکتر سالار فریدپور شروع شد و در ادامه به بیان ظرفیت های سرمایه گذاری استان و منطقه پرداختند.

تیم ها و پژوهشگران شرکت کننده در این رویداد در قالب ۸ تیم به ارائه طرحهای خود در بخشهای آب انرژی و محیط زیست، برق الکترونیک و رباتیک صنایع غذایی و کشاورزی معدن و صنایع معدنی و سلامت و تجهیزات پزشکی به رقابت پرداختند.

رویداد اینوقاند در این استان شاهد ثبت ۳۱ تیم استارتاپی بود که پس انجام ارزیابی اولیه ۸ تیم موفق به راهیابی به بخش ارائه حضوری شدند.

۳۱ طرح

مجموع كل طرحها

8 طرح

کمتر از میزان اعلام شده

۱۵ طرح

نیازمند بررسی بیشتر

مبلغ مورد درخواست ۱۲۱ میلیارد تومان 

  8 طرح آماده جذب سرمایه

مبلغ مورد درخواست ۱۵۰ میلیارد تومان

ارزش برآوردی کسب و کارها درخواست ۶۰۰ میلیارد تومان

به طور میانگین آمادگی واگذاری ۲۰ درصد سهام

رویداد اینوفاند با حضور ۱۸ صندوق سرمایه گذار بزرگ ملی از جمله ۱۸ صندوق سرمایه گذاری بزرگ از بخشهای خصوصی و صندوق های سرمایه گذاری حضور داشتند که از جمله آنها میتوان به دیجی نکست اسنوا و نجر گلرنگ و نجر فولاد مبارکه، توسن، نوین، دیتا بانک شهر یکتا و تچرز استار تامین صندوق استان صندوق ارس صندوق اردبیل صندوق رنجان صندوق کردستان برگزار گردید و در انتها تمامی ارائه ها به دست نمایندگان صندوق ها رسیده تا در صورت تمایل سرمایه گذاران جلسات B to B میان سرمایه گذاران و صاحبان طرح برگزار گردد. 

در زیر گزارش صدا و سیما از این رویداد را مشاهده نمایید:

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir