Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳

با حضور رئیس دانشگاه ارومیه، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین به همت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه ارومیه از دانشجویان ورزشکار قهرمان المپیاد های ورزشی در سال 1402 تجلیل شد.

دکتر احمد علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه در این آئین گفت: نخبگان ورزشی مکمل افتخارات بی‌شمار دانشگاه ارومیه هستند.

رئیس دانشگاه ارومیه خطاب به دانشجویان ورزشکار قهرمان اظهار داشت: شما در دانشگاه پرافتخار ارومیه تحصیل می کنید که در ۲ و نیم سال گذشته افتخارات زیادی در ابعاد آموزشی و پژوهشی و در مجامع داخلی و خارجی کسب کرده است.

وی، با بیان اینکه در همه رنکینگ های داخلی و بین‌المللی دانشگاه ارومیه ارتقا یافته، افزود: ان شالله در تابستان امسال دانشجویان ورزشکار تکمیل کننده افتخارات بیشمار دانشگاه ارومیه خواهند بود و دانشگاه را مزین به مدال‌های طلا و نقره و برنز خود می کنند.

رئیس دانشگاه ارومیه اذعان کرد: دانشگاه ارومیه به تبع همه تلاش‌های همکاران در حوزه تربیت بدنی و فوق برنامه پشتیبانی خوبی از دانشجویان نموده و برنامه ریزی بسیار خوبی در این دو و نیم سال داشته است که نتیجه این تلاش‌ها را شاهدیم.

وی بیان کرد: امید است دانشجویان ورزشکار در المپیاد پیش رو خوش بدرخشند، هدف از ورزش تنها کسب مدال نیست و ورزش چیزی فراتر از جسم و جان ماست و حضور شما در جامعه ورزشی قابل احترام است.

دکتر سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: دانشجویان ورزشکار دانشگاه ارومیه ستارگان ورزشی آینده استان هستند. ما قدردان تمامی حامیان ورزش به ویژه دانشگاه ارومیه هستیم.

 وی افزود: در جمع حاضر از ورزشکاران برجسته استان حضور دارند و یکی از افتخارات من تحصیل در دانشگاه ارومیه است که از دانشجویان تربیت بدنی این دانشگاه بودم.

وی بیان کرد: بالغ بر ۹۰۰ هیات ورزشی در استان، بالغ بر ۱۰۰۰ باشگاه ورزشی و مربیان ورزشی در استان همه موجب شده تا امروز روند توسعه موفقیت آمیز در ورزش استان را شاهد باشیم که همه شاخص ها بصورت انفجاری رشد خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: امسال در طی تنها دو ماه گذشته توانستیم بیش از ۱۷۰ نفر دعوت شده به تیم های ملی، ۸۵ نفر عضو تیم های ملی، ۱۵ نفر قهرمانی جهانی و آسیایی داشته باشیم.

بیرامی خاطرنشان کرد: امروز دختران پرافتخار استان ما ثابت کردند در میادین ورزشی خوش بدرخشند و خانم فاطمه مجلل برای اولین بار در تاریخ بانوان استان کسب افتخار کرده و به المپیک دعوت شد که بعنوان پرچمدار ورزش استان می درخشند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه ارومیه از فعالیت ۲۰۰ دانشجوی نخبه ورزشی در این دانشگاه خبر داد.

دکتر سلمان فرضعلی پور نیز در آئین تجلیل از قهرمانان ورزش دانشجویی دانشگاه ارومیه، اظهار داشت: دانشجویان و نخبگان ورزشی دانشگاه ارومیه که مدال طلای مسابقات منطقه سه کشور و کسب سهمیه المپیاد امسال را در سال ۱۴۰۲ کسب کردند، نمایندگان شایسته دانشگاه ارومیه خواهند بود.

وی، افزود: قدردان زحمات تک تک شما دانشجویان هستیم و تلاش داریم تا در جهت رفاه شما دانشجویان به ویژه در موضوع ورزشی اهتمام کافی داشته باشیم.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه ارومیه تاکید کرد: دانشجویان ورزشکار دانشگاه ارومیه زیر نظر مربیان مجرب و برجسته استان بطور مرتب در تمرین ها حضور می یابند تا آمادگی لازم برای مردادماه ۱۴۰۳ را در اعزام به مسابقات المپیاد قهرمانی دانشجویان سراسر کشور را کسب نمایند.

فرضعلی پور ادامه داد: تعداد ۶۸ نفر از دانشجویان دختر و پسر ما مدال طلا و مقام اول قهرمانی و ۱۲۸ نفر از دانشجویان مدال های نقره و برنز مقام دوم و سوم را کسب کردند که این امر بیانگر وجود قشر عظیمی از نخبگان ورزشی در این دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از دانشجویان ورزشکار موجب افزایش انگیزه بخشی در آنان و کسب روحیه مضاعف می شود.

در پایان این مراسم از قهرمانان ورزشی دانشجویان دانشگاه ارومیه با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تشکر شد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir