Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳

جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس ناحیه 1 ارومیه با مسئولین آموزش، رئیس اداره استعداد های درخشان معاونت آموزش دانشگاه ارومیه ومعاون آموزشی دانشکده کشاورزی به منظور جذب حداکثری نخبگان دانش آموزان مستعد علمی و استفاده از ظرفیت های آموزشی دانشگاه ارومیه و جلوگیری از مهاجرت  نخبگان بومی، در راستای تعامل سازنده و همکاری های دو سویه تشکیل گردید.

 در این جلسه که با حضور 15 نفر از مدیران مدارس متوسطه دور دوم ناحیه 1 آموزش و پرورش همراه بود، دکتر پیرسا رئیس اداره استعدادهای درخشان دانشگاه ارومیه هدف از این هم اندیشی را معرفی پتانسیل‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاه ارومیه به مدیران آموزش و پرورش جهت ترغیب دانش آموزان استعدادهای درخشان سطح استان برای ادامه تحصیل در دانشگاه ارومیه مطرح نمود.

دکتر مولایی معاون آموزشی دانشکده کشاورزی نیز در این جلسه با اشاره به قطب کشاورزی بودن استان آذربایجان غربی و وجود پتانسیل های کشاورزی استان به تشریح امکانات آموزشی و پژوهشی و افتخارات دانشگاه ارومیه به ویژه دانشکده کشاورزی پرداخت.

 در ادامه مدیران مدارس ناحیه 1 ضمن ابراز خرسندی از تعامل بوجود آمده بین دانشگاه و آموزش و پرورش از تقویت همکاری ها استقبال و درخواستها و پیشنهادات خود را مبنی بر بازدید دانش آموزان از دانشگاه ارومیه در طول سال، استفاده از ظرفیت اساتید برجسته جهت مشاوره تحصیلی و مشاوره شغلی ارائه نموده و به اهمیت حضور ایشان در مراسمات و سخنرانی های مدارس، بهره مندی از ظرفیت های دانشگاه در موعد انتخاب رشته دانش آموزان در آستانه اعلام نتایج آزمون سراسری و برگزاری دوره های کار آموزی و کارآفرینی مشترک، تاکید نمودند.

در ادامه مدیران مدارس از محوطه دانشگاه ارومیه بازدید به عمل آوردند

دراین بازدید، که ابتدا از دانشکده فنی و مهندسی  شروع شد، مدیران با امکانات و ظرفیت های دانشکده فنی و مهندسی و رشته های دایردانشکده  و آزمایشگاهها و افتخارات دانشکده فنی و مهندسی آشنا شده و از آزمایشگاههای گروهای مختلف دیدار به عمل آوردند.

بازدید از دانشکده کشاورزی وآزمایشگاه مرکزی آن با توضیحات دکتر مولایی معاون آموزشی و کارشناسان مربوطه از دیگر برنامه های حضور مدیران مدراس در دانشگاه ارومبه بود.

 

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir