Public Relations News Website

امروز

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳

از طرف رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در خصوص انتخاب نمایندگان دانشگاه­ها در پیاده سازی" قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی" آقای دکتر منوچهر ده­بزرگی مدیر کتابخانه مرکزی دانشگاه ارومیه به عنوان نماینده شایسته سامانه همانندجو در سال 1402 انتخاب شده است.

سامانه همانند جو tik.irandoc.ac.ir، یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های سایت ایرانداک است. این سامانه بیشتر مورد استفاده دانشجویان و اساتیدی قرار می گیرد که قصد انجام پایان نامه دکتری، ارشد، پژوهش های علمی و... را دارند. استفاده از این سامانه در روند نوشتن پایان نامه کمک بسیار زیادی به شما می کند تا یک پژوهش منحصر به فرد، در کنار رعایت اصول حرفه ای نوشتن پایان نامه تولید کنید.

سامانه همانند جو  tik.irandoc.ac.ir، سامانه ای در جهت رشد و پیشرفت میزان سطح علمی کشور است. این سامانه همان طور که از نامش نیز پیدا است، برای جستجوی میزان همانندی متن مقالات علمی دانشجویان کشور، راه اندازی شده است. به این صورت که استادان و دانشجویان می توانند بعد از ثبت نام در این سامانه، متن مقالات، رساله ها و پروپوزال های خود را وارد این سامانه کنند.

سپس این سامانه میزان همانندی متن آن را با مقالاتی که از قبل نوشته شده، بررسی کرده و نتیجه را گزارش می دهد. بهره برداری از این سامانه، کمک زیادی به حفظ حقوق نویسندگان مقالات و پروپوزال ها می کند. البته سامانه همانند جو  tik.irandoc.ac.ir، خدمات بسیار مفید دیگری مانند گزارش طرح پژوهشی، مقاله نشریه ادواری و ... نیز ارائه می دهد.

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir