Public Relations News Website

امروز

جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

جلسه ستاد ملی نجات دریاچه ارومیه به  ریاست محمدصادق معتمديان مدير اجرايي و دبیر کارگروه ملی نجات  دریاچه ارومیه با حضور معاونین وزارتخانه های عضو ستاد نجات دریاچه ارومیه و همچنین نمایندگان دانشگاه ارومیه در محل نهاد رياست جمهوری برگزار شد.

در این جلسه دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه ضمن قدردانی از اقدامات وزارتخانه های مربوطه در ارتباط با اجرای پروژه های طرح احیای دریاچه ارومیه بر استمرار و تقویت اقدامات نرم افزاری نظیر اجرای الگوی کشت محصولات کم آب بر و اقدامات ترویجی در سطح حوضه تاکید کرد.

 در این جلسه آخرین وضعیت دریاچه ارومیه و اقدامات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی در ارتباط با مصوبات کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه بررسی گردید.

دکتر زینال زاده رئیس پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه دانشگاه ارومیه و دکتر بشارت عضو هیات علمی این دانشگاه و مجری طرح مشارکتی «اقدامات محلی با کشاورزان جهت مصرف بهینه آب (اقدامات نرم افزاری احیا دریاچه ارومیه)» گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نتایج مطلوب این طرح توسط اساتید دانشگاه ارومیه را ارائه نمودند.

استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات  دریاچه ارومیه از اقدامات علمی دانشگاه ارومیه و انگیزه و تلاش اساتید آن در جهت همراه نمودن کشاورزان و اجرای این طرح در روستاهای هدف تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است بر اساس گزارش ارائه شده تراز دریاچه ارومیه بواسطه بارش های مناسب، اقدامات انجام شده در اتمام پروژه هاي نيمه تمام و بهره برداري از آن  و رهاسازی آب از سد و نظارت بر انتقال آب در رودخانه هاي فاقد سد نسبت به دوره مشابه سال آبی قبل ۳۱ سانتی متر بالاتر و حجم و مساحت سطحی آبی آن به ترتیب ۳۲۷ کیلومتر مربع و ۶۵۰ میلیون متر مکعب بیشتر است.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir