Public Relations News Website

امروز

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

در مراسم تودیع معارفه مسئول سابق و کنونی بسیج اساتید دانشگاه ارومیه، از زحمات دکتر حسن صدقی مسئول سابق، تقدیر و تشکر و دکتر رحیم نادرعلی به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید معرفی گردید.


به گزارش روابط عمومی، در جلسه انتخابات شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه ارومیه که روز پنج شنبه سیزدهم آذرماه در پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه دانشگاه برگزار گردید دکتر طالبی رییس بسیج اساتید استان ضمن خوشامدگویی به میهمانان به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های بسیج استان پرداخت.


در ادامه، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهداء استان طی سخنانی به تشریح و تفکیک برنامه ریزی های دشمن و عوامل ضد انقلاب پرداخت.


سردار خرم گفت: دشمن در سه جبهه ی عملیات روانی، جلوگیری از پیشرفت علمی و فشار اقتصادی در حال فعالیت است و سعی می کند به هر روش ممکن، سد رشد و توسعه ایران اسلامی گردد.


وی مسئله هسته ای را بسیار مهم برشمرد و ضمن اشاره به ترور دانشمندان هسته ای افزود: در مسئله انرژی هسته ای، هیچگاه نباید به غرب اعتماد کرد زیرا آنها همواره نشان داده اند که معتقد و متعهد به بازی جوانمردانه نیستند.


سردار خرم با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته ای نباید جامعه را شرطی نموده و بر روند شئونات و اقتصاد کشور تاثیر بگذارد تصریح نمود: اگر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا گردد دیگر نیازی به بیگانگان نخواهیم داشت و تاثیرات مذاکرات و هر گونه روابط با کشور های خارجی؛ بسیار کم و ناچیز خواهد بود.


فرمانده سپاه شهدای استان با ذکر این سخن که درد کشور، تجاری شدن اقتصاد و عدم تولید کافی است ادامه داد: باید به قابلیت های درونی جامعه توجه نمود و در این راستا، همه ی ملت و بخصوص مسئولین، فعالیت جهادی نمایند تا حماسه ی اقتصادی حاصل گردد.


وی از کسانی که دائماً از امنیتی شدن دانشگاه انتقاد می کنند گفت: ما هم نمی خواهیم فضا امنیتی شود اما باید امنیت و آسایش در دانشگاه حکمفرما شود و آنانی که از امنیتی شدن دانشگاه می هراسند به واقع از ارزشی شدن دانشگاه ها هراس دارند.


خرم افزود: ما می گوییم دانشگاه مال نظام است و باید انتظارات نظام ما را که یک نظام بر پایه مکتب اسلامی است را برآورده نماید.


وی سیاست بازی در دانشگاه ها را سم مهلکی دانست و عنوان کرد: دانشگاه محل سیاست است اما محل سیاست بازی و جناح بازی نیست؛ این باندها، خدا، نظام و کشور را به نفع خودشان می خواهند.


در ادامه این نشست که با حضور اساتید دانشگاه ارومیه و همچنین امام جمعه نقده برگزار گردید از زحمات دکتر حسن صدقی و دکتر احمد علیجان پور مسئول و دبیر سابق قدردانی و دکتر نادرعلی به عنوان مسئول جدید معرفی گردید.


همچنین در انتخابات شورای مرکزی نیز افراد زیر انتخاب گردیدند:


دانشکده دامپزشکی: دکتر سیدمحمد هاشمی دکتر علی سلیمان زاده آزاد


دانشکده علوم: دکتر عباس نیکو- دکتر ناصر صمدی


دانشکده کشاورزی: دکتر عباس صمدی دکتر لطفعلی ناصری


دانشکده ادبیات: دکتر کرمعلی قدمیاری دکتر محمدحسن جوادی


دانشکده فنی: دکتر میرعلی محمدی دکتر ولی میرزالو


دانشکده هنر: دکتر علی مصیب زاده


دانشکده اقتصاد: دکتر حمیدرضا فعالجو


دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی: دکتر میرحسن سیدعامری


دانشکده منابع طبیعی: دکتر احمد علیجانپور

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir