You are here
غلامزاده مدیر اتوماسیون اداری دانشگاه با بیان این خبر گفت: پس از 4 ماه تلاش مداوم، کلیه اعضای هیأت علمی دانشگاه در سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه تعریف شده و این سیستم آماده بهره برداری این همکاران می باشد.
وی افزود: هم اینک اتوماسیون اداری دانشگاه بالغ بر هشتصد نفر از کارکنان و اساتید را در بر می گیرد که استفاده تمامی همکاران از این سیستم، باعث افزایش کارایی و صرفه جویی در زمان و نیروی کار، کنترل بهتر بر کار، صرفه جویی در مصرف کاغذ و نیز سازماندهی بهتر پرسنل را منجر خواهد شد.
مدیر اتوماسیون اداری با اشاره به اینکه استفاده از این نرم افزار بسیار آسان و در دسترس می باشد ادامه داد: در راستای بهره برداری از تمامی توان و تخصص همکاران جهت استفاده از این سیستم، متعاقباً دوره آموزشی ویژه اتوماسیون مکاتبات اداری، ویژه افرادی که اخیراً در این سیستم تعریف شده اند برگزار خواهد گردید.
گفتنی است: سیستم مکاتبات اداری دانشگاه ارومیه از اولین روزهای آغازین سال 1390 با سیصد نفر کاربر راه اندازی گشته و اکنون به 800 نفر عضو کاربر رسیده است که این تعداد به تدریج با افزایش کارکنان، روند صعودی خواهد داشت.