Public Relations News Website

امروز

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) پیامبر رحمت و مهربانی و آغاز سال 2015 میلادی، امروز نهم دی ماه معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی به همراه مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی با اساتید و کارکنان مسیحی در محل دفتر معاونت، دیدار و پیام تبریک رییس دانشگاه ارومیه را به آنان ابلاغ کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضازاد در این نشست که با حضور پنج تن از مسیحیان شاغل در دانشگاه صورت گرفت به اشتراکات عقاید و دیدگاههای دین های الهی اسلام و مسیحیت پرداخت و گفت: در قرآن، بارها و بارها، نام حضرت عیسی و حضرت مریم و حوادث مربوط به آنها ذکر گردیده است که بیان وقایع تولد حضرت مریم علیهاالسلام، چگونگی خدمتگزاری او در معبد و نحوه مادرشدن وی از جمله ی آنها است.


دکتر یوبرت قوستا یکی از اساتید مسیحی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، از مسئولین امر، تقدیر و سپاسگزاری نموده و گفت این مراسم در نوع خود در بیست سال گذشته بی سابقه بوده و باعث دلگرمی اقلیت های مذهبی شاغل در دانشگاه شد.


وی که از خانواده معظم شاهد و برادر شهید می باشد افزود: ما به عنوان جزئی از ملت ایران، همواره برای سازندگی و آبادانی ایران اسلامی تلاش می کنیم و خواهیم نمود.


همچنین در این نشست لوریک مقدس از همکاران معاونت پژوهشی به ذکر وقایعی از دوران زندگی حضرت عیسی (ع) پرداخت.


در پایان این جلسه صمیمی، پیام تبریک رییس دانشگاه به همراه یک شاخه گل، تقدیم همکاران گردید.


در گوشه ای از این پیام آمده است:


" در بشارت مسیح از رنگ و تبار و نام و نشان و عشیره و قبیله کسی نمی پرسند. پیام او پیامی جهانی، مذهب او مذهبی انسانی و آئین او آئینی رحمانی است. ما به ایرانی که خانه همه ایرانیان اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی و زرتشتی است افتخار می کنیم و احترام به همه ادیان الهی را  آموزه گرانقدر اسلام رحمت   می شناسیم."


 


آغاز سال نو میلادی 2015 را به کلیه هموطنان مسیحی و به ویژه همکاران دانشگاهی تبریک عرض نموده و در ذیل یکی از آیات الهی را که در مورد حضرت مریم(سلام الله علیها) و حضرت عیسی(علیه السلام) نازل شده ذکر می کنیم.


 


* آیه 45 سوره مبارکه «آل‌عمران»: «إِذْ قَالَتِ الْمَلآئِکَةُ یَا مَرْیَمُ إِنَّ اللّهَ یُبَشِّرُکِ بِکَلِمَةٍ مِّنْهُ اسْمُهُ الْمَسِیحُ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ وَجِیهًا فِی الدُّنْیَا وَالآخِرَةِ وَمِنَ الْمُقَرَّبِینَ؛


[یاد کن] هنگامى [را] که فرشتگان گفتند اى مریم خداوند تو را به کلمه‏اى از جانب خود که نامش مسیح عیسى‏بن‏مریم است مژده مى‏دهد، در حالى که [او] در دنیا و آخرت آبرومند و از مقربان [درگاه خدا] است».


 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir