Public Relations News Website

امروز

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اهانت نفرت ‌انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلوات‌الله‌علیه‌وآله ، بازهم قصه ی دیگری از غربت دین خدا؛ و چه پست و بیچاره دشمنی که فکر می کند با این اهانت ها می تواند اسلام را خدشه دار کند. بار دیگر اهانت مدعیان آزادی و احترام به حقوق انسان‌ها به ساحت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، دل میلیون‌ها مسلمان و عاشقان آن حضرت را به درد آورد. آری دین اسلام که دین میانه روی است و در تاریخ همیشه مخالف خشونت و افراطی‌گری بوده، در حالی که در دنیای امروز و در جهانی که خیلی از کشورها منادی آزادی هستند!  از ترس شنیدن صدای حق و واقعی اسلام که مبتنی بر صلح و آزادگی و کرامت بشری است؛ دست به هیاهو، جنجال  می‌زنند که دیر یا زود بازندۀ آن خودشان خواهند بود؛ چنانکه  وعده خداوندی است که "وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ" .


کدام عقل سلیم می‌پذیرد که جریحه‌دار کردن احساسات بیش از یک میلیارد انسان مسلمان و صدها هزار انسان غیر مسلمان و آزاده به واسطه توهین به رسولی که جز رحمت و سعادت؛ بشارتی برای بشر نداشت، نامش آزادی و حقوق بشر است؟! این کدامین حقوق بشری است که حقوق بیش از یک میلیارد انسان در آن نادیده گرفته شده و کرامات اخلاقی به سخره گرفته می‌شود.


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با استعانت از کلام مبارک امام صادق (علیه السلام) که می فرمایند: «کسی که نسبت به دین خود بی تفاوت باشد، در حقیقت، دین ندارد.» ضمن محکوم کردن این نشریه فرانسوی در توهین به ساحت حضرت رسول (ص) و حمایت های مستقیم و یا تلویحی برخی از سیاستمداران فرانسوی و غربی از این حرکت ضد بشری، از تمامی جامعه دانشگاهی اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان دعوت می‌کند تا با ابراز تأسف از این حرکت ‌ غیر عقلانی ‌و غیرمنطقی، از تمامی ظرفیت های موجود در سطح جامعه علمی برای نشان دادن جلوه های رحمانی اسلام و رسول معظم آن و نیز بر ملاء نمودن کید دشمنان همت نموده و به سهم خویش باعث آگاه سازی افکار عمومی جهان گردند.


 


به امید روزی که جهان با ظهور مصلح آخرالزمان، مهدی موعود (عج)، سرشار از شمیم عطر آموزه های اسلام ناب محمدی(صلّی الله علیه و اله و سلّم) شود».


 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir