Public Relations News Website

امروز

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اردوی راهیان پیشرفت با حضور یکصد نفر از دانشجویان بین الملل شاغل به تحصیل در دانشگاه ارومیه با دیدار از مجموعه مارال صنعت آغاز شد. 

دکتر جوادی معاون فرهنگی و دانشجویی در این بازدید گفت: اشتراکات ملی و دینی و مذهبی و منافع و دشمنان مشترک در میان مردم کشورهای منطقه می تواند عامل تحکیم روابط سیاسی و اقتصادی و فرهنگی باشد.
کارکرد اصلی صهیونیسم و پایگاه های نظامی آمریکا ایجاد اختلاف بین ملت ها و نا امنی است تا بتواند با حمایت از دولت های وابسته و غرب گرا سیاست های استعماری را با غارت منابع و معادن جهان اسلام ادامه دهد.
در ادامه دانشجویان خارجی از موزه مردم شناسی ارومیه بازدید نموده و با آثار تاریخی و میراث فرهنگی مشترک شهری و روستایی و عشایری اقوام مختلف منطقه آشنا شدند.

پس از برگزاری نماز و صرف ناهار، حجت الاسلام حاج آقا حسن زاده معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در بیاناتی با اشاره به مشترکات ایران با کشورهای منطقه خصوصا کشور عراق، این مسأله را موجب هم افزایی و تعامل در جهت پیشرفت کشورهای منطقه دانستندایشان با بیان آیه «إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلاّ تَخافُوا وَ لاتَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ» بیان نمود: در گذشته کشورهای غربی خصوصا استکبار جهانی؛ آمریکا همواره کشورهای اسلامی را در ضعف نگه داشته بودند. اما امروز شاهد هستیم کشورهای منطقه با تمسک به همین آیه استقامت کردند که نمونه بارز آن را در یمن می توان مشاهده کرد و با همین ایستادگی ان شاء الله شاهد پیروزی قطعی در غزه و فلسطین خواهیم بود.
این اردو با دیدار از موزه تاریخ طبیعی به پایان رسید.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir