Public Relations News Website

امروز

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دکتر حب نقی در جلسه گفت و شنود هیات رییسه با دانشجویان دکتری که با همراهی معاونین دانشجویی، آموزشی و پژوهشی و مشاور رییس در امور برنامه ریزی ، بودجه و امور مالی؛ چهاردهم آذر ماه در سالن اجتماعات دانشکده علوم ترتیب یافت با بیان مطلب فوق گفت: تاکنون ظرفیت های رشته های مختلف که از دانشگاه برای سازمان سنجش به جهت پذیرش عنوان می شد از سوی معاونت آموزشی اعلام می گردید که از امسال مقرر شد پس از تایید اداره تحصیلات تکمیلی، مورد تایید نهایی هیات رییسه دانشگاه نیز قرار گیرد.

رییس دانشگاه در ادامه بر دیدار و تعامل بیشتر با دانشجویان تاکید نمود و افزود: از ارتباطات بیشتر با دانشجویان استقبال می کنیم و در همین راستا شورای مشورتی دانشجویی نیز در دستورکار قرار دارد.

 

دکتر حب نقی در خصوص یکی از مسائل دانشجویان دکتری مبنی بر ممنوعیت استخدام فارغ التحصیل دانشگاه ارومیه به عنوان عضو هیات علمی این دانشگاه تصریح نمود: اینکه این طرح توسط هیات امنای دانشگاه مصوب گردید هدف آن جلوگیری از استخدام فارغ التحصیلان اساتید همین دانشگاه است که سلسله وار علم استاد خود را بدون کم و کاست و مطلب اضافی به دانشجوی بعدی انتقال ندهند و مقرر بود که برای تمامی دانشگاههای کشور مصوب گردد و اگر برای همه ی دانشگاهها مصوب نگردد ما هم با اجرای آن موافق نخواهیم بود.

دکتر سلیمان پور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه در این نشست از اختصاص بیش از 50 میلیارد ریال برای تجهیز آزمایشگاهها و آزمایشگاه مرکزی خبر داد و گفت: متاسفانه کمبود امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاهها به یک نقیصه  تبدیل شده اما ما نهایت تلاش مان را می کنیم تا با تامین مواد مورد نیاز، نیازهای اساتید و دانشجو را مرتفع کنیم.

پولی شدن اماکن ورزشی، اینترنت کم سرعت، اختصاص خوابگاه در ترم تابستان، مشکلات خوابگاهی، تعاملات ما بین مسئولین و دانشجویان و ... از مسائل دیگری بود که در جلسه مذکور مطرح گردید.

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir