Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر علی محمدنیکبخت، مدیر اداره روابط بین الملل دانشگاه ارومیه از گسترش سطح همکاریهای دانشگاه ارومیه با دانشگاههای مطرح ترکیه خبر داد.

دکتر نیکبخت در این مورد گفت: پس از دیدار دکتر رحیم حب نقی، رییس دانشگاه ارومیه و دکتر علیرضا مظفری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی با روسای دانشگاههای Koc و استانبول (Istanbul Universitesi)، موقعیت های متنوع و مشترک علمی و تحقیقاتی تعریف شد.

مدیر اداره روابط بین الملل ادامه داد: در این دیدار، که به دعوت دانشگاههای مذکور انجام شد، بر استفاده از ظرفیتهای دو دانشگاه که می تواند در تعریف طرح های بین المللی و اروپایی، جذاب باشد، تاکید شد.

وی افزود:  دانشگاه استانبول به منظور بهره گیری از پروژه مولانا (Mevlana Program) مختص اعضا دانشگاه ارومیه موافقت کرد. این پروژه که در سالهای اخیر به عنوان یک طرح Mobility موفق در سه سطح اساتید، کارکنان و دانشجویان (مقاطع کارشناسی، کارنشاسی ارشد و دکتری) توسط دولت ترکیه حمایت می شود، هدف بسیاری از دانشگاهیان کشورهای منطقه و بویژه ایران بوده است. هر سه گروه فوق می توانند به منظور استفاده از برنامه مولانا در دانشگاههایی از ترکیه که با دانشگاه ارومیه تفاهم نامه همکاری امضا نموده اند، به اداره روابط بین الملل مراجعه نمایند.

دکتر نیکبخت بیان کرد: همچنین استفاده از Summer school در دانشگاه Koc مختص اعضا هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، بورس های تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری تخصصی، اینترنشیپ پژوهشی تابستانه مختص دانشجویان کارشناسی، ویزیت های علمی و کوتاه مدت، از فرصت های موافقت شده می باشد که جهت افزایش سطح علمی و گسترش تبادلات بین المللی در دانشگاه ارومیه، بسیار امید بخش خواهد بود.

 دانشگاه استانبول در قرن 15 میلادی تاسیس شده است و بزرگترین دانشگاه کشور ترکیه می باشد. همچنین دانشگاه Koc یکی از 3 دانشگاه برتر ترکیه در رده بندی بین المللی دانشگاههای جهان بوده و ظرفیتهای علمی بسیاری در حوزه های مختلف دارا می باشد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir