Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

در جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه که روز چهارشنبه 29 خرداد ماه برگزار شد، علی برزگری رئیس ستاد اقامه نماز استان با اهدای لوحی که به امضای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و همچنین استاندار آذربایجان غربی رسیده بود، از دانشگاه ارومیه به عنوان دستگاه شایسته تقدیر در امر ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با توجه به عملکرد سال 1396 تقدیر کرد.

تقدیر از دانشگاه ارومیه به جهت ترویج و توسعه فرهنگ نماز

علی برزگری رئیس ستاد اقامه نماز استان در این جلسه با اشاره به اینکه کار برای نماز به صورت عام المنفعه بوده و هیچ شائبه سیاسی ندارد، گفت: عالی ترین پاسخ به نیازهای روحی انسان نماز است و هر کس که در این راه تلاش می کند به معنای واقعی خادم دین است.

وی در ادامه ضمن تشکر از فعالیت های دانشگاه ارومیه در بحث ترویج فرهنگ نماز ، بیان کرد: ما امروز در تبلیغ درست نماز مشکل داریم، به بهترین جا برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز خوابگاه ها هستند که باید مبلغین بیشتر در خوابگاه ها حضور پیدا کنند.

علی برزگری رئیس ستاد اقامه نماز استان

رئیس ستاد اقامه نماز خطاب به اعضای شورای اقامه نماز دانشگاه گفت: ما می توانیم تجربیات خود را در بحث چگونگی تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز در دانشگاه در اختیار شما قرار دهیم و حتی می توانیم از اساتید برجسته کشوری نیز در این زمینه دعوت کنیم.

دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه ضمن استقبال از حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان در جلسات ستاد اقامه نماز دانشگاه گفت: حضور آقای برزگری را غنیمت شمرده و این جلسات را باید با حضور ایشان به سمت کارشناسی و بیان راه کارهایی برای ایجاد انگیزه در دانشجویان با اجرای برنامه های محتوایی برده و در این زمینه ها بحث و تبادل نظر کنیم.

رئیس دانشگاه ارومیه ادامه داد: مدیریت دانشگاه از اقدامات ستاد اقامه نماز حمایت کرده و بسترهای مورد نیاز برای این فعالیت ها را آماده می کند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه در این جلسه گفت: برگزاری 11 نماز جماعت در مسجد، خوابگاه ها و برخی دانشکده ها، برگزاری کارگاه های ویژه اساتید و برگزاری برنامه های متنوع ماه مبارک رمضان با حضور 15 مبلغ  در خوابگاه ها از جمله اقدامات این نهاد در راستای تعهد و وظیفه خود نسبت به گسترش و ترویج فرهنگ امر مقدس نماز در سطح دانشگاه است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه ادامه داد: انجام پژوهش هایی در مورد تمایل دانشجویان به بحث نماز و استخراج مشکلات تبلیغ فرهنگ نماز، کاهش مسائل نمازخانه های خوابگاه ها، آماده سازی مقدمات برپایی نماز جماعت در 15 خوابگاه به کمک حوزه علمیه خواهران و برادران، برگزاری جلسات هم اندیشی ائمه جماعت دانشگاه و همچنین برداشتن گامی مثبت به جهت استقرار یک روحانی مقیم و ثابت در دانشگاه از جمله اقدامات دیگر ما در جهت ترویج فرهنگ نماز است.

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir