Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در بازدید مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان و مدیرعامل شرکت فولاد آلمان آبادی از ظرفیت های دانشگاه ارومیه مطرح شد: کارگاه ریخته گری و آبکاری گروه مهندسی مواد با همکاری دانشگاه ارومیه، سازمان فنی حرفه ای و شرکت فولاد آلمان آبادی در دانشگاه ایجاد می شود .
در حاشیه این بازدید دکتر نظرپور رئیس دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه ارومیه ضمن تاکید بر هم افزایی بیشتر دانشگاه با سازمان فنی حرفه ای گفت : ما می توانیم با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان در زمنیه دانش فنی و علوم روز برخی از کارگاه های عملی سازمان فنی حرفه ای را به روز کنیم و در مقابل دانشجویان ما نیز می توانند جهت گذراندن هر چه کیفی تر دوره های کارآموزی از ظرفیت مراکز آموزشی این سازمان در سطح استان استفاده کنند.
دکتر نظرپور ادامه داد: حضور دانشجویان در کارگاه های فنی و حرفه ای فرصتی مناسب خواهد بود تا آنها با ظرفیت های شغلی و مهارت آموزی بیشتر آشنا شده و با انگیزه بیشتری بتوانند بعد از فارغ التحصیلی به بازارهای تولیدی و صنعتی ورود پیدا کنند .
وی افزود:‌ اگر این همکاری های مداوم باشد ،‌قدم خوبی در جهت اشتغال زایی و افزایش مهارت های فنی دانشجویان خواهد بود .
مهندس عباسی مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی و آمادگی کامل در جهت همکاری با دانشگاه ،‌گفت: ما خودمان را در کنار دانشگاه می دانیم. دانشگاهیان می توانند از ظرفیت های مراکز ما در سطح استان استفاده کنند.
مهندس عباسی بیان کرد : ما آمادگی این را داریم که در زمینه کاروزی دانشجویان، آموزش های کارآفرینی، مهارتهای شغلی،‌تجارت الکترونیک و سایر زمینه ها دانشگاه را یاری کنیم. از طرفی هم ما به برخی از کارگاه های شما برای تربیت مهارت آموزان خود نیاز داریم که در راستای هم افزایی این همکاری ها می توانند محقق شود.
مهندس آلمانی آبادی مدیر عامل کارخانه فولاد آلمان آبادی نیز در این دیدار ضمن اعلام حمایت از فعالیت های علمی و عملی دانشجویان گفت: هر چه قدر دانشجویانی که از مراکز علمی فارغ التحصیل می شود دارای مهارت های بیشتری باشند و با ورود آنها به صنعت شاهد شکوفایی بیشتر تولید در کشور با توان همین دانشجویان خواهیم بود .
دکتر شهباز مدیر گروه مهندسی مواد دانشگاه ارومیه که مقدمات این بازدید را فراهم کرده بود نیز در این دیدار ضمن بیان ظرفیت های گروه مهندسی مواد گفت: تربیت دانشجویان کارآفرین که دارای مهارت های شغلی نیز باشند از اهداف دانشگاه و مورد تاکید رئیس دانشگاه نیز است که با همکاری ما ، سازمان فنی حرفه ای و صنعت این امر با کیفیت بیشتری محقق خواهد شد .
دکتر شهباز افزود: حضور دانشجویان در کارگاه های عملی فنی حرفه ای همچنین می تواند انگیزه دانشجویان برای ایجاد شغل را نیز افزایش دهد.
بازدید از آزمایشگاه های گروه مهندسی مواد و محل ساخت کارگاه ریخته گری و ابکاری از برنامه های این دیدار بود .

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir