Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳

هم زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه ارومیه نیز در کنار دیگر مردم ولایت مدار ارومیه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده تا بار دیگر انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند. 

دکتر رحیم حب‌نقی، رئیس دانشگاه ارومیه، در حاشیه این راهپیمایی در جمع خبرنگران اظهار کرد: شرکت مردم ایران در راهپیمایی روز قدس درواقع عمل به آخرین وصیت امام علی(ع) به امام حسن(ع) در رابطه با ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومین است. 
وی با اشاره به اینکه حمایت از مظلومین تا مغز استخوان مردم ایران رسوخ کرده است، ادامه داد: ما تا زمانی که هستیم و نفس می‌کشیم، حامی مظلومان و دشمن ظلم و ستم هستیم و در روز قدس که طبق اعلام امام خمینی(ره) روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده، این سرزمین متعلق به امت و جهان اسلام است که دشمنان، این خاک و سرزمین مقدس را غصب کرده‌اند و ما مردم ایران تا زمان بازپس‌گیری آن، این نهضت عظیم را ادامه خواهیم داد.
دکتر حب‌نقی وحدت و انسجام ملی را از اثرات شرکت در راهپیمایی روز قدس دانست و افزود: اثرات حضور در راهپیمایی روز قدس، موجب وحدت و انسجام ملی و جامعه ایرانی می‌گردد و این حرکت عظیم پشتوانه‌ای از ملت‌های مظلوم در تمام دنیا بوده و این ملت‌ها شاهد حقانیت ایران هستند و می‌بینند که این امت بر روی آرمان‌های خود در هر شرایطی ایستادگی کرده است.
رئیس دانشگاه ارومیه به وظایف دانشجویان اشاره کرد و یادآور شد: دانشجویان، قشر جوان، آرمانی و آرمان‌خواه هستند و از مظلومان حمایت می‌کنند و حامی اهداف خود و انقلاب اسلامی بوده و این نهضت را همراهی می‌کنند که به‌نوبه خود موجب انسجام بیشتر ملت می‌شوند. 

در زیر گزارش تصویری و کلیپ این حضور پرشور را مشاهده نمایید

 

 

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir