Public Relations News Website

امروز

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

طی مراسمی روز سه شنبه 19  آذر با حضور رئیس ، هیئت رئیسه و برخی از کارمندان دانشگاه «دکتر محمد مناف پور» به عنوان معاون جدید پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه ارومیه معارفه و از زحمات «دکتر ناصر سلطانی» معاون سابق پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه تقدیر و تشکر شد.

رئیس دانشگاه ارومیه در این مراسم گفت: با توجه به نمودار جدید سازمانی دانشگاه و قرار گرفتن دفتر طرحهای عمرانی در ذیل معاونت پشتیبانی و با توجه به استعفای دوست و برادر گرامی جناب آقای دکتر سلطانی و با در نظر گرفتن مراتب تجارب ذی قیمت مدیریتی، تعهد و شایستگی دکتر محمد مناف پور، از امروز ایشان عهده دار مسئولیت   معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی  خواهند بود.

دکتر رحیم حب نقی ادامه داد: دکتر سلطانی از نیروی های جوان و خلاق دانشگاه هستند که از حدود سه سال پیش که  این حوزه را تحویل گرفتند انصافا با تلاش های شبانه روزی خود این معاونت را متحول کرده اند و ما از اینکه دیگر در خدمت ایشان نخواهیم بود ناراحت هستیم.

دکتر حب نقی با اشاره به دکتر مناف پور افزود: ایشان نیز از افراد خوش فکر و با تدبر دانشگاه هستند که طی سالهای فعالیت خود در دفتر طرح ها عمرانی همواره بر احقاق حقوق دانشگاه ممارست داشته و با تلاش دیگر همکاران آن دفتر، طرح های فاخر عمرانی در دانشگاه اجرا کرده اند.

رئیس دانشگاه در پایان خطاب به دکتر مناف پور بیان کرد: ما برای ایشان در این سمت جدید آرزوی توفیق می کنیم و امیدواریم با کمک همکاران خوبی که در حوزه معاونت پشتیبانی وجود دارد همین روند  چه بسا بهتر ادامه پیدا کند .

دکتر محمد مناف پور ، دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته مهندسی عمران (سازه های هیدرولیکی) بوده و عضو هیئت علمی گروه عمران دانشگاه ارومیه است.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir