Public Relations News Website

امروز

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به منظور گسترش تعاملات دانشگاه ارومیه با دانشگاه های کشور عراق و همچنین توسعه دیپلماسی علمی و با دعوت رسمی رئیس دانشگاه ارومیه، دکتر «لبنی خمیص مهدی» مدیر بخش تحقیقات و توسعه ، دکتر موسی جعفر راضی مدیر بخش برنامه ریزی و مدرن سازی و دکتر سامر اکرم حسین نماینده وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق از دانشگاه ارومیه بازدید نمودند.
در جریان این بازدید و طی نشستی که نمایندگان وزارت آموزش عالی عراق با اعضای هیات رئیسه دانشگاه ارومیه داشتند، بر افزایش تعاملات علمی و پژوهشی ما بین دانشگاه ارومیه و دانشگاه های عراق تاکید شد.
دکتر احمد علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه در این نشست ضمن بیان ظرفیت های علمی و زیرساختی دانشگاه ارومیه، گفت: دانشگاه ارومیه میزبان بیش از 1700 دانشجویی عراقی است. این دانشگاه تمایل بسیاری جهت افزایش تعاملات علمی با دانشگاه های کشور عراق را دارد.
دکتر «لبنی خمیص مهدی» مدیر بخش تحقیقات و توسعه وزارت آموزش عالی عراق نیر ضمن ابراز خرسندی از امکانات و ظرفیت های علمی دانشگاه ارومیه از خدمات این دانشگاه در ساماندهی و آموزش دانشجویان عراقی تشکر نمود.
همکاری مستمر مابین دانشگاه ارومیه و دانشگاه های عراق، انجام پایان نامه های مشترک، انعقاد تفاهم نامه های همکاری، چاپ مجلات و مقالات مشترک، استفاده از ظرفیت آزمایشگاه ها و امکانات و تبادل استاد از جمله دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
هیات عراقی علاوه بر این نشست از دانشکده های فنی مهندسی، برق و کامپیوتر، دامپزشکی و کشاورزی و همچنین آزمایشگاه مرکزی، مرکز رشد و فناوری و اداره امور کنسولی دانشجویان خارجی دانشگاه ارومیه بازدید نمودند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir