Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون اداری و مالی مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی گام موثر در جوانی جمعیت و نگهداشت نخبگان کشور هستند.

دکتر خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط‌عمومی دانشگاه ارومیه در حاشیه بازدید از خوابگاه متاهلین در حال ساخت دانشگاه ارومیه، اظهارداشت: با توجه به سیاسیت های دولت محترم مبنی بر حمایت از نخبگان و سیاست های جوانی جمعیت ساخت خوابگاه متاهلین در اولویت وزارت علوم قرار گرفته است. نخبگان ما و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما می توانند در این خوابگاه ها مستقر شوند.

وی افزود: پروژه احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه ارومیه مرداد ماه سال جاری آغاز شد، با توجه به سیاست های افزایش جمعیت و جوانی جمعیت ساخت خوابگاه متاهلین اولویت اول دولت قرار گرفت، امروز در بازدید از این پروژه شاهدیم که روند خوبی دارد و انتظار می رود کمتر از 12 ماه دیگر این پروژه به بهره برداری برسد و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بتوانند در این خوابگاهها مستقر شوند.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم با تصویب آئین نامه رفاهیات کارکنان خود را مکلف به اجرای آن می داند و آئین نامه را ابلاغ و اجرایی می کنند، غیر از بحث مسکن برای کارمندان و اعضای هیات علمی، اتفاق خوبی که رقم می خورد موضوع ساخت خوابگاه متاهلین است که اگر دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما در صورت تاهل مشکلی برای مسکن نداشته باشند این موضوع در نگهداشت نخبگان و نیز جوانی جمعیت خیلی تاثیر به سزایی دارد همچنان که در بازدید از پروژه خوابگاه متاهلین دیدیم روند خوبی سپری شده که امید است به زودی طرح به اتمام برسد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir