Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

رویداد «روز درهای باز دانشگاه ارومیه» ویژه دانش آموزان متقاضی ورود به دانشگاه جهت انتخاب رشته مناسب با محتوای برگزاری کارگاه آشنایی با رشته‌ها و امکانات دانشگاه و همچنین مشاوره انتخاب رشته و مشاوره های تحصیلی با حضور مشاورین و اساتید برجسته دانشگاهی در چهار نوبت برگزار شد. 

در این رویداد روسای و معاونین دانشکده ها به همراه برخی از مدیران گروه های آموزشی ضمن معرفی رشته ها و امکانات دانشکده های دانشگاه ارومیه، ‌فرصت های شغلی رشته های مختلف را نیز معرفی نمودند.

همچنین دکتر عیسی زادگان عضو هیات علمی گروه روانشانسی دانشگاه ارومیه نیز در این رویداد یک سخنرانی با موضوع «تحصیلی دانشگاهی در خارج از استان با در استان» جهت آشنایی داوطلبان و خانواده ها با مزیت ها و فرصت های تحصیل در دانشگاه های غیر بومی ارائه نمود.

در این رویداد علاوه بر پخش مستند معرفی دانشگاه ارومیه،‌ تیزرهایی جهت معرفی هر یک از دانشکده ها با همراه بروشورهای معرفی رشته ها و امکانات دانشکده ها نیز پخش شد.

دکتر چهرگانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه در این رویداد تاکید کرد: هدف از این رویداد آشنایی خانواده ها با دانشگاه پرافتخار ارومیه است. امیدواریم ارتباط با دانشگاه تنها مربوط به امروز و این رویداد نباشد، بلکه ارتباط مستمر و مداومی میان خانواده ها و دانشگاه برقرار باشد.

 دکتر چهرگانی ابراز کرد: دانشگاه ارومیه برای دومین سال متوالی نشان سرو دانشگاه های کشور را از آن خود نموده و امروز این دانشگاه شانه به شانه دانشگاه‌های تراز کشور حرکت می کند.

 وی خاطرنشان کرد: ما تلاش کردیم بهترین امکانات آموزشی را برای دانشجویان خود فراهم کنیم، تا ورودی های ما و تمام دانشجویان عالی‌ترین رتبه های علمی و تحصیلی را کسب کرده و باعث افتخار آفرینی دانشگاه ارومیه باشند.

وی تاکید کرد: در تک تک رشته‌های دانشگاهی دانشگاه ارومیه  افراد نام  آور و موفقی وجود دارد که باعث افتخار کشور هستند.

 این رویداد به همت دفتر استعداد های درخشان و مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی و با همکاری دانشکده های دانشگاه ارومیه برگزار شد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir