Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکتر حسن ملکی نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه ودبیر این کنفرانس جهانی گفت: دانشگاه ارومیه بیست و دوم اردیبهشت ماه سال آتی میزبان سم شناسان ایران و دنیا خواهد بود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر ملکی نژاد ادامه داد: سم شناسی تولید مثلی و تکوینی، سم شناسی در پزشکی قانونی، همه گیرشناسی مسمومیت، نقش مراکز اطلاعاتی دارو و سم، اعتیاد و سوء مصرف مواد و دارو، سم شناسی و نانو مواد ترور شیمیایی ، سم شناسی مواد شیمیایی جنگی توکسیتهای طبیعی (مایکوتوکسین ها و فیتو توکسین ها و...)، سم شناسی تنظیمی و تخمین خطر بیو انفورماتیک در سم شناسی، سم شناسی سلولی مولکولی، سم شناسی ژنتیک توکسیکودینامیک و توکسیکوکینتیک و سایر موارد مرتبط با سم شناسی شامل کاربرد سلول های بنیادی در سم شناسی، سم شناسی بالینی و درمان های جدید برای بیماران مسموم، کاربرد هدف گیری میتوکندری در سم شناسی و سم شناسی محیط زیست صنعتی و شغلی از محورهای این نشست علمی است که " دنیای عاری از آلاینده ها " عنوان اصلی آن بوده و دارای امتیاز بازآموزی می باشد .


وی افزود: تاکنون بیش از 2100 نفر از پایگاه اینترنتی همایش بازدید نموده و 76عنوان مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال گردیده است همچنین 260 نفر برای حضور در همایش ثبت نام نموده اند.


دبیر همایش شروع دریافت خلاصه مقالات را از 15 آذر سالجاری بیان کرد و اظهار داشت:  آخرین فرصتی که محققان می توانند مقالات خود را به این دانشگاه ارسال نمایند 15 بهمن سال جاری است.


دکتر ملکی نژاد یادآور شد: شرایط نگارش و راهنمای تدوین خلاصه مقالات، نحوه اسکان، هزینه شرکت در همایش از جمله مطالبی است که در پایگاه اینترنتی سایت موجود می باشد و محققین و علاقمندان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشگاه ارومیه به آدرسwww.urmia.ac.ir و پایگاه اینترنتی همایش به آدرس  http://13irtoxico.com  مراجعه نمایند.


عضو هیأت علمی دانشگاه ارومیه در پایان خاطرنشان ساخت: این همایش آخرین یافته های پژوهشگران در خصوص سم شناسی، کاربرد سلول های بنیادی در سم شناسی، کاربرد هدف گیری میتوکندری در سم شناسی و ... را بررسی نموده و در علم روز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


گفتنی است سیزدهمین همایش بین المللی سم شناسی ایران توسط دانشگاه ارومیه برگزار می گردد واستانداری آذربایجان غربی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی، شهرداری ارومیه، انجمن سم شناسی و مسمومیت های ایران و دو شرکت خصوصی به نام های فرد آذربایجان و آذر باتری از جمله حامیان مادی ومعنوی این نشست علمی هستند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir